در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

بهترین صندلی ماساژور برای افراد

صندلی ماساژور برای افراد

ماساژ یک راه عالی برای کاهش دردهایی است که ممکن است به دلیل قرارگیری بدن در حالت نامناسب، کم تحرکی و یا صرفا با افزایش سن ایجاد شود و از آنجایی که اکثر مردم از امکان مراجعه به اسپا یا ماساژ به طور منظم برخوردار نیستند، یک صندلی ماساژور در خانه می تواند یک جایگزین و انتخاب عالی باشد.

صندلی‌های ماساژور ممکن است خرید غیرضروری و لوکسی به نظر برسند، اما می‌توانند مزایای سلامتی مهمی را ارائه دهند. به عنوان مثال، صندلی های ماساژور می توانند به بهبود انعطاف پذیری، کاهش تنش مزمن ماهیچه ای و عضلانی و حتی کاهش استرس کمک کنند.

هنگام انتخاب بهترین صندلی ماساژور نباید صرفا قیمت را مد نظر قرار دهید و فقط به دنبال یافتن صندلی مقرون به صرفه باشید، بلکه لازم است صندلی ماساژوری را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد، با آن احساس راحتی کنید و استفاده از آن ایمن باشد. در این مقاله سعی شده کلیه مواردی که باید مورد توجه قرار دهید، تا بهترین صندلی ماساژور را برای خود انتخاب کنید، ذکر شود.

 

صندلی های ماساژور چطور کار می کنند؟

 

صندلی‌های ماساژ، فشار و حرکت دست‌های ماساژور را تقلید می‌کنند و لرزش، ورز دادن و سایر سبک‌های ماساژ مانند شیاتسو (که شبیه طب فشاری است) را برای رفع درد عضلات فراهم می‌کنند.

بیشتر صندلی‌های ماساژور، از یک موتور اصلی تشکیل شده‌اند که لرزش و ویبره را تقویت می‌کند. در صندلی‌های ماساژی که برای بیش از یک قسمت از بدن تسکین می‌دهند، اغلب یک جزء چرخان نیز وجود دارد. بخش های چرخان همان قسمتی است که ارتعاش ایجاد می کند. بخش اصلی صندلی ماساژور دارای یک جزء چرخان است و برخی از صندلی‌های ماساژور دارای قطعات چرخان دیگری نیز هستند تا مزایای بیشتری را ارائه دهند.

یک مطالعه پزشکی در سال 2020، اثرات صندلی ماساژور را در مقایسه با فیزیوتراپی بر روی 56 بیمار مبتلا به کمردرد ارزیابی کرد. در حالی که فیزیوتراپی بیشتر به بهبود کنترل و کاهش درد و ناتوانی بیشتر کمک می کند، صندلی ماساژور بیشتر به عنوان راهکار درمانی برای کنترل درد است.

 

مزایای سلامتی صندلی های ماساژ برای افراد

 

بزرگترین مزیت بالقوه صندلی ماساژور این است که می تواند به عضلات شما کمک کند تا انعطاف پذیرتر شوند. با افزایش سن، افراد انعطاف‌پذیری کمتری پیدا می‌کنند و عضلات و ماهیچه‌ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند. تمرین عضلات از طریق ماساژ می تواند به حفظ این حالت کشسانی و در نهایت تحرک مفاصل کمک کند.

 

سایر مزایای سلامتی بالقوه استفاده از صندلی ماساژور عبارتند از:

کاهش تنش عضلانی

بهبود ریکاوری عضلات و حذف اسید لاکتیک بعد از ورزش. (اسید لاکتیک در ماهیچه ها هنگام کار جمع می شود. با بالا رفتن سن، حذف اسید لاکتیک به خودی خود برای بدن سخت تر می شود.)

حذف بهتر سموم با تقویت سیستم لنفاوی

تسکین سردرد با کاهش تنش در گردن و شانه ها

بالا بردن سطح انرژی

استفاده از صندلی ماساژور استرس و اضطراب را نیز کاهش می دهد. یک مطالعه در زمینه سلامت روان نشان داد که صندلی های ماساژور به طور قابل توجهی سطح استرس را در بین افراد مبتلا به بیماری های روانی جدی، کاهش می دهد. مطالعه دیگری در مطالعات روانشناختی بر روی 186 فرد بزرگسال سالم نشان داد که استفاده از صندلی ماساژور به مدت 20 دقیقه در روز به ارتقای سلامت ذهنی کمک می کند. آرامش عضلانی ناشی از صندلی‌های ماساژ هنگام خواب نیز می‌تواند به بهبود خواب و کاهش خستگی کمک کند.

 

هزینه صندلی های ماساژور چقدر است؟

 

قیمت صندلی های ماساژور بسیار متفاوت است. مدل‌های گران‌تر معمولاً ویژگی‌های بیشتری دارند، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید یک صندلی ماساژور عالی با صرف هزینه کمتر تهیه کنید. صندلی‌های ماساژ مقرون ‌به‌ صرفه معمولاً صندلی‌هایی با قابلیت ماساژ اضافه هستند. در این میان، صندلی‌های میان ‌رده معمولاً با غلتک، کیسه هوا و حالت‌ها و برنامه‌های مختلف ماساژ، ماساژ کل بدن را ارائه می‌کنند. با یک صندلی لوکس، انتظار ویژگی هایی مانند جاذبه صفر، اتصال بلندگوی بلوتوث و برنامه های ماساژ تخصصی را می توانید داشته باشید که از سر تا پا به ماساژ بدن می پردازند.

 

صندلی ماساژور را از کجا بخریم؟

 

صندلی ماساژور در انواع فروشگاه های خرده فروشی به صورت آنلاین به فروش می رسد. فروشگاه مستر رست، با وجود سه شعبه (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) برای افرادی که به صورت حضوری مایل به دیدن و امتحان کردن انواع صندلی ماساژور قبل از خرید هستند، آماده خدمت رسانی است. برای رفاه حال مشتریان و راحتی بیشتر نیز، امکان خرید انواع صندلی ماساژور به صورت آنلاین از طریق سایت فراهم شده است. ویژگی های هر محصول، در صفحات آورده شده است. برای گرفتن مشاوره و راهنمایی بیشتر، می توانید با شماره 02186090665 تماس بگیرید.

 

قبل از خرید صندلی ماساژ برای افراد چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

 

قبل از خرید صندلی ماساژور فاکتورهای مختلفی برای در نظر گرفتن وجود دارد از قبیل:

 

شرایط سلامتی

 

متخصصان می گویند افرادی که شرایط سلامتی خاصی دارند لازم است قبل از خرید صندلی ماساژ با پزشک خود صحبت کنند.

سالمندانی که دچار شکستگی استخوان، کبودی یا رگ به رگ شدن عضلات هستند، نباید از صندلی ماساژور استفاده کنند زیرا ارتعاشات ایجاد شده توسط صندلی ماساژور ممکن است باعث تشدید التهاب و ایجاد درد شود.

برای افراد مبتلا به پوکی استخوان، توصیه می شود هنگام استفاده از صندلی ماساژ احتیاط کنند. زیرا شدت بیش از حد ماساژ می‌تواند به ستون فقرات یا مهره‌ها آسیب برساند.

افرادی که از رقیق‌ کننده‌های خون مصرف می‌کنند باید از صندلی‌های ماساژور با شدت ملایم استفاده کنند، زیرا احتمال کبودی و خونریزی در این دسته از افراد بیشتر است.

همچنین، سالمندان مبتلا به دیابت و نوروپاتی در پاهای خود باید به طور ویژه مراقب صندلی های ماساژور باشند زیرا ممکن است نتوانند میزان شدت ماساژ روی پاهایشان را ارزیابی کنند.

افرادی که سابقه لخته شدن خون دارند نیز باید احتیاط کنند و قبل از خرید صندلی ماساژ با پزشک خود مشورت کنند.

 

مناطق درد شما

 

قبل از خرید صندلی ماساژور، ناحیه دچار درد را در نظر بگیرید. اگر صندلی ماساژور مخصوص کمردرد می‌خرید، مطمئن شوید که برای این منظور خوب عمل می‌کند. برخی، فقط ماساژ گردن را انجام می دهند و برخی نیز پاها را ماساژ می دهند. اگر به دنبال صندلی برای تسکین درد در نواحی بیشتری در بدن خود هستید، مطمئن شوید که تمام نقاط مورد نیاز شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

اندازه

 

اندازه صندلی نیز مهم است. اندازه صندلی باید به گونه ای باشد که در محل مورد نظر جا شود. ابعاد بسیاری از صندلی های ماساژ می توانند بسیار بزرگ باشند و فضای بیشتری نسبت به صندلی های معمولی اشغال کنند. فضای مورد نظر را اندازه‌گیری کنید و محل پریز برق را نیز در نظر بگیرید.

 

ویژگی های خاص

 

برخی از ویژگی های اضافی که می تواند مفید باشد عبارتند از:

  • کنترل از راه دور: یک کنترل از راه دور می تواند برای افراد بسیار راحت باشد زیرا به آنها اجازه می دهد تنظیمات صندلی ماساژور را به راحتی در حالی که دراز کشیده اند تنظیم کنند.
  • امکان ایجاد حرارت: تجربه بهتری را در حین ماساژ برای کاربر فراهم میکند، اما افراد با پوست حساس و سالمندان باید در مورد این ویژگی محتاط باشند. بهتر است مطمئن شوید اگر امکان ایجاد حرات وجود دارد، صندلی دارای عملکرد خاموش شدن خودکار نیز است.
  • جاذبه صفر: این ویژگی صندلی درازکش بدن شما را در یک موقعیت خنثی معلق می کند که در آن پاهای شما در راستای قلب شما قرار دارند.
  • صندلی های با قابلیت وارونگی: صندلی های ماساژ وارونگی فراتر از افقی قرار می گیرند و بدن را وارونه می کنند. این نوع از صندلی ها می‌توانند برای کمردرد مفید باشند، اما برای سالمندان توصیه نمی‌شوند زیرا ممکن است فشار خون را افزایش دهند.

تعدادی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین صندلی های ماساژور

 

برخی از صندلی های ماساژور، بین مشتریان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. تعدادی از پر طرفدارترین این صندلی ها در جدول زیر آمده است. علت محبوبیت این صندلی های ماساژور فول آپشن بودن آنهاست. به عبارتی تقریبا تمامی خواسته های کاربران را تحت پوشش قرار می دهند. همچنین این صندلی ها مجهز به تکنولوژی کنترل از راه صدا هستند (voice control). به این شکل که علاوه بر داشتن ریموت بدون سیم، هنگام ماساژ از طریق 82 دستور کلامی می توانید با صندلی صحبت کنید و خواسته خود را اعلام کنید بنابراین برای اداره صندلی حتی نیاز به گشودن چشمان خود ندارید.

مدل برند

صندلی ماساژور RH-A

مای فرش

صندلی ماساژور RH-B

مای فرش

صندلی ماساژور RH-8989

مای فرش

نصب و راه اندازی

خرید از فروشگاهی که بتواند علاوه بر تحویل صندلی ماساژور، آن را در محل مورد نظر نصب نیز کند، حائز اهمیت است و تجربه خرید آسان تر و بهتری را رقم می زند. این خدمات ممکن است در برخی فروشگاه ها با هزینه اضافی همراه باشد، اما در فروشگاه مستر رست، ارسال و نصب صندلی های ماساژور به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

 

بهتر است هنگام خرید صندلی ماساژور به دنبال ضمانت نامه ای باشید که چند سال صندلی ماساژور را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد، به خصوص اگر یک صندلی بسیار گران می خرید. صندلی های ماساژور در برابر شکستن و آسیب مصون نیستند و تعمیر آنها می تواند گران باشد. هرچند در صورتی که خرید از برندهای معتبر مانند برند ایتالیایی میوتو و ... انجام پذیرد، این ریسک به طور محسوسی کاهش می یابد. فروشگاه مستر رست که همیشه رفاه حال مشتریان را مد نظر قرار می دهد، علاوه بر ارائه بهترین صندلی های ماساژور، گارانتی معتبر ( یک سال برای محصولات میوتو و 2 سال برای محصولات مای فرش) و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال در نظر گرفته است.

صندلی ماساژور
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین