در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

بهترین ماساژور برقی کدام است؟

بهترین ماساژور برقی

یکی از مشکلاتی که پس از چندین سال پشت میز نشینی و عدم فعالیت ورزشی، ممکن است به سراغ شما بیاید، خستگی، دردهای عضلانی و مفصلی است. اما خبر خوب این است که با استفاده از انواع دستگاه ماساژور می‌توانید این مشکل را رفع نمایید. شاید برایتان جالب باشد که ماساژ با دستگاه ماساژور برقی، علاوه بر آرامش جسمی و رفع دردهای عضلانی یا بهبود بافت عضلات، روی روح و روان شما هم اثر می‌گذارد و ذهن و فکر شما را آرام می‌کند. به همین دلیل بسیاری از پزشکان استفاده از روش ماساژ درمانی را تجویز و توصیه می‌کنند.

اما سوال اینجاست که بهترین دستگاه ماساژور برقی کدام است؟ در این مطلب میخواهیم شما را با بهترین دستگاه ماساژور برقی آشنا کنیم. پس این محتوا را تا انتها بخوانید. همچنین اگر قصد خرید انواه ماساژور برقی را دارید، می‌توانید همین حالا با شماره تلفن 0218609066 تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت، مشاوره رایگان دریافت کنید.  

مزایای استفاده از ماساژور برقی

معمولاً استفاده از خدمات سالن های ارائه دهنده خدمات ماساژ و یا ماساژورهای سیار که در برخی پاساژها و یا مراکز خرید وجود دارند، هزینه های زیادی دارد. از این رو خرید ماساژور دستی میتواند مقرون به صرفه تر باشد. علاوه بر این هر ساعت از شبانه روز و در موقعیت های مختلف برای کاربر قابل استفاده است. اگر بخواهیم به دیگر مزایای استفاده از ماساژور برقی اشاره کنیم، باید موارد زیر را در نظر بگیریم:

  • بهبود گردش خون و جلوگیری از لخته شدن و غلظت خون
  • بهبود دردهای ناشی از کشیدگی عضلات و یا اسپاسم عضلانی
  • ایجاد آرامش جسمی و روحی
  • کمک به دستگاه گوارش برای دفع بهتر و جلوگیری از یبوست

در این راستا برای شما لیستی از بهترین ماساژور های برقی را آماده کرده ایم، تا با مطالعه و بررسی این لیست، بتوانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

ماساژور بدن ترنتینو

یکی از بهترین مدل های ماساژور تفنگی که برای کل بدن کاربرد دارد، ماساژور بدن ترنتینو است که توسط شرکت میوتو ساخته شده به دلیل برخورداری از موتور براش لس، در مقایسه با سایر دستگاه های هم رده خود از قدرت بالاتری برخوردار است.

استفاده از باتری لیتیومی با قدرت بالا، وزن کم و تجربه کاربری آسان و لذت بخش، از دیگر مزایای دستگاه ماساژور بدن ترنتینو است.  این ماساژور 4 عدد سری سیلیکونی قابل تعویض دارد که با توجه به نیاز کاربر از هر سری برای ماساژ قسمت های مختلف بدن قابل استفاده است.

سری توپی بزرگ

رایج ترین سری ماساژور بدن ترنتینو، سری توپی آن است که برای عضلات بزرگ و متوسط بدن مناسب است. عضلات باسن، بازو و ران پا از جمله عضلاتی هستند که با این سری میتوانید آنها را ماساژ بدهید.

سری تخت

یک سری ماساژور تفنگی چند منظوره و بسیار کابردی که به دلیل نرم بودن سری، برای عضلات کوچکتر مانند عضلات دست، یک گزینه ایده آل است.

سری گلوله ای

این سری برای نقاطی در عضله که دارای گرفتگی و گره های کوچک انقباضی هستند و در ارتوپدی به آنها نقطا ماشه ای گفته میشود، مناسب است. به این صورت که سری گلوله ای روی یک نقطه متمرکز میشود و به بهبود آن کمک میکند.

سری یو شکل

این سری برای ماساژ قسمت های خاص بدن مانند ستون فقرات طراحی شده است. همچنین میتوانید از این ماساژور برای ماساژ ماهیچه ساق پا و پشت گردن و به طور کلی قسمت هایی که دسترسی به آن سخت است، استفاده نمایید.

میوتو برند
طلایی رنگ
4 عدد تعداد سری
لیتیومی نوع باتری 
یک سال  گارانتی
10 سال  خدمات پس از فروش 

 

ماساژور بدن ترنتینو

یکی از بهترین مدل های ماساژور تفنگی که برای کل بدن کاربرد دارد، ماساژور بدن ترنتینو است که توسط شرکت میوتو ساخته شده است.

ماساژور دستی KM40

یکی دیگر از بهترین نمونه های ماساژور برقی نوع دستی آن است که کاربری بسیار راحتی دارد و به آسانی قابل حمل است. ماساژور دستی KM40 از نمونه ماساژورهای تفنگی است که سری های مختلفی برای ماساژ قسمت‌های مختلف بدن دارد و به سه دسته سری های مخصوص کار روی استخوان ها، سری های مخصوص کار روی ماهیچه ها و سری های مخصوص کار روی بافت های نرم و ماهیچه ها تقسیم بندی می‌شود.

از جمله کاربردهای این ماساژور میتوان به تقویت عضلات کمر، پیشگیری از ابتلا به دیسک کمر و رفع دردهای مربوط به ناحیه باسن و نشیمنگاه و جلوگیری از سیاتیک اشاره نمود. درباره مشخصات فنی و ویژگی های ماساژور دستی KM40 به موارد زیر میتوان اشاره نمود:

مستر رست  برند
24 ولت باتری
3 ساعت مدت زمان مورد نیاز برای شارژ
2 ساعت مدت زمان شارژدهی برای ماساژ
دارد (دارای 6 درجه) درجه بندی سرعت و لرزش
24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گارانتی
ماساژور دستی KM40

ماساژور دستی KM40 از نمونه ماساژورهای تفنگی است که سری های مختلفی برای ماساژ قسمت‌های مختلف بدن دارد و به سه دسته سری های مخصوص کار روی استخوان ها، سری های مخصوص کار روی ماهیچه ها و سری های مخصوص کار روی بافت های نرم و ماهیچه ها تقسیم بندی می‌شود. 

صندلی ماساژور RH-5006

اگر به دنبال یک صندلی با کیفیت برای ماساژ عضلات کمر، نشیمنگاه هستید، بدن شک یکی از انتخاب های شما میتواند صندلی ماساژور RH-500باشد. این صندلی دارای غلطک های ماساژی است که از گردن تا نشیمنگاه حرکت میکنند. به طور کلی صندلی ماساژور  RH-500 6یک دستگاه ماساژ قوی برای از رفع خستگی برای افرادی است که نیاز به ماساژ عمیق‌تری  دارند و همچنین برای ورزشکاران حرفه ای که فعالیت بدنی زیادی دارند و گاهی دچار کوفتگی میشوند، یک گزینه ایده آل است. مشخصات و ویژگی های این صندلی ماساژور به شرح زیر است:

My Fresh برند 
۶۵ کیلوگرم وزن دستگاه 
۲۲۰ ولت ولتاژ
دارد امکان اتصال به بولوتوث
5 برنامه  تعداد برنامه اتوماتیک
۹۰وات توان دستگاه 
دارد صفحه نمایش لمسی
چین  کشور سازنده
3 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش  گارانتی
ماساژور سرو گردن اولینا

این دستگاه با بهبود جریان گردش خون، سلامتی ناحیه گردن را جحفظ میکند و نیز حس آرامش بخشی را به فرد ماساژ گیرنده انتقال میدهد. 

صندلی ماساژور RH-B5

صندلی ماساژور RH-B5یکی از پر طرفدارترین مدل های صندلی ماساژور در بازار است که خرید آن به افراد پر مشغله ای که فرصت انجام تمرینات ورزشی، مراجعه به باشگاه و یا سالن های ماساژ را ندارند؛ توصیه میشود. در واقع با داشتن یک صندلی ماساژور این فرصت برای شما فراهم میشود که با صرفه جویی در هزینه و زمان، در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید ماساژ حرفه ای بگیرید. این ماساژور قدرتمند ساخت کشور چین و برند My Fresh است و یکی از حرفه ای ترین صندلی های ماساژور بازار شناخته می‌شود. ویژگی های این دستگاه به شرح زیر است:

My Fresh برند
55 کیلوگرم وزن دستگاه
دارد قابلیت پخش موسیقی از طریق اتصال به بلوتوث
دارد صفحه نمایش لمسی
دارد ماساژور پا
220 ولت ولتاژ دستگاه
90 ولت قدرت دستگاه
1 سال مدت گارانتی
چین کشور سازنده
صندلی ماساژور RH-B5

صندلی ماساژور RH-B5یکی از پر طرفدارترین مدل های صندلی ماساژور در بازار است که خرید آن به افراد پر مشغله ای که فرصت انجام تمرینات ورزشی، مراجعه به باشگاه و یا سالن های ماساژ را ندارند؛ توصیه میشود. 

صندلی ماساژور Z5

صندلی ماساژور Z5 یکی از محصولات کمپانی میوتو از سری Z است که به دلیل طراحی منحصر به فرد و کارایی بالایی که دارد، طرفداران بسیاری دارد. نکته قابل توجه در مورد این صندلی این است که بر اساس تکنولوژی روز دنیا از جمله کشش مفصل، حالت بی وزنی، ماساژ سه بعدی، اسکن پیشرفته بدن و مواردی از این دست، طراحی شده است. همچنین دقت بسیار بالای دستگاه این امکان را فراهم نموده است که تمام نقاط بدن از جمله چاکرای انرژی به دقت و با ظرافت، ماساژ حرفه ای دریافت کند، تا ضمن رفع حس خستگی، کاربر حس آرامس، شادابی و نشاط را نیز دریافت نماید.

میوتو برند 
برقی نوع ماساژور
کرم-سفید / زرشکی-سفید  رنگ بندی 
120 کیلوگرم  وزن دستگاه 
BiRL، IST، ترموتراپی، حالت بی‌وزنی و کشش مفصل تکنولوژی ساخت دستگاه 
ریموت هوشمند LED نوع ریموت 
یک سال  به همراه ده سال خدمات پس از فروش گارانتی 
صندلی ماساژور Z5

این صندلی بر اساس تکنولوژی روز دنیا از جمله کشش مفصل، حالت بی وزنی، ماساژ سه بعدی، اسکن پیشرفته بدن و مواردی از این دست، طراحی شده است.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله درباره بهترین دستگاه های ماساژور موجود در بازار صحبت کردیم و نیز به ویژگی های هر یک اشاره کردیم. گفتیم که هر دستگاه برای ماساژ کدام قسمت از بدن مناسب است. همچنین گفتیم که دستگاه ماساژور علاوه بر ایجاد آرامش روانی به واسطه ماساژ و ایجاد حس ریلکسی، میتواند به درمان برخی بیماری ها و درد های عضلانی و مفصلی کمک کند و نیز از برخی بیماری ها جلوگیری نماید. امیدواریم خواندن این مطلب اطلاعات سودمندی را درباره بهترین دستگاه ماساژور در اختیار شما قرار داده باشد. برای خرید انواع دستگاه ماساژور میتوانید با شماره 02186090665 در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

صندلی ماساژور
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین