در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

ماساژور پا ارزان قیمت

ماساژور پا ارزان قیمت

اگر بخش زیادی از فعالیت روزانه شما، به صورت نشسته و پشت میز سپری میشود و میخواهید روز خود را با یک حس آرامش بخش به پایان برسانید، خرید ماساژور پا را به شما توصیه میکنیم. ماساژور پا در واقعی دستگاهی است که با ایجاد حرارت و لرزش از قسمت کف پا تا ساق پا، عضلات را ورزش میدهد و خستگی یا گرفتگی های عضلانی را رفع میکند. اما از آن جایی که قیمت، یکی از مهمترین پارامترهای خرید هر دستگاهی است، برای خرید ماساژور پا نیز این سوال مطرح میشود که مدل های ماساژور پا ارزان قیمت کدام هستند و از ماساژور پا ارزان قیمت از کجا بخریم.

در این مطلب میخواهیم به این دو سوال به طور ویژه پاسخ بدهیم و شما را با سه مدل از بهترین مدل های ماساژور پا آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید ماساژور پا را دارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان خرید ماساژور پا میتوانید با شماره تلفن 02186090665 تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان خرید ماساژور پا کلیک کنید.

ماساژور پا چیست؟

شاید برایتان سوال باشد که ماساژور پا چیست و چه تفاوتی با سایر دستگاه های ماساژور دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم ماساژور پا دستگاهی است که با استفاده از لرزش و حرارت، کف پا و انگشتان پا را تحریک کرده و گردش خون در این نواحی را بهبود میبخشد. همین موضوع باعث ایجاد آرامش در شما میشود و حس خستگی را برطرف میکند. دستگاه ماساژور پا، انواع مختلفی دارد که کاربران بر اساس نیاز خود میتواند خریداری نمایند. در ادامه به انواع ماساژور پا اشاره می‌کنیم.

ماساژور دستی پا

این مدل ماساژور، از ساده ترین انواع ماساژور پا است که دارای چند چرخ دنده و شیار است و حرکت دادن آن روی عضلات پا، موجب رفع خستگی و خون رسانی هرچه بهتر پا خواهد شد.

ماساژور جکوزی دار

 یکی از بهترین انواع ماساژور پا، نوع جکوزی دار آن است که به راحتی میتواند کلیه خستگی های ناشی از وزن شما در طول روز و راه رفتن های طولانی مدت را رفع نماید. نکته قابل توجه در مورد ماساژور جکوزی دار، این است که این دستگاه میتواند علاوه بر ماساژ، پای شما را شستشو دهد و در شما حس آرامش و ریلکسی ایجاد کند. خرید ماساژور پا جکوزی دار، برای خانم هایی که به طور مرتب پدیکور پا انجام میدهند و یا افرادی که سالن زیبایی دارند و خدمات ماساژ پا ارائه میدهند، یک ماساژور ایده آل است. چرا که علاوه بر ماساژ و رفع خستگی پا، باعث سفید تر شدن و لطیف تر شدن پوست پا نیز میشود.   

ماساژور برقی پا

اگر قصد خرید یک ماساژور حرفه ای برای ماساژ پا را دارید، خرید ماساژور برقی پا را به شما پیشنهاد میکنیم. اگرچه این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار کمی گران تر است، اما با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد، ارزش خرید دارد.

اولین و مهترین نکته در مورد ماساژور برقی پا این است که این دستگاه کلیه قسمت های پای شما را از کف پا گرفته تا ساق پا، به طور کامل و به خوبی ماساژ میدهد. از این رو برای افرادی که ساعات طولانی در طول روز کفش به پا دارند، یک گزینه ایده آل است.  

خرید ماساژور پا ارزان قیمت

برای خرید بهترین ماساژور پا ارزان قیمت کلیک کنید

سه مدل از انواع ماساژور ارزان قیمت پا

در این بخش سه مورد از متداول ترین ماساژور های پا را به شما معرفی میکنیم که دارای قیمت مناسبی هستند و به راحتی میتوانید برای خود به صورت مصرف شخصی و یا برای مصرف سالنی استفاده نمایید.

برای خرید اقساطی ماساژور پا کلیک کنید.

ماساژور پا جیویا

یکی از بهترین مدل های ماساژور پا، ماساژور پا جیویا است که به دلیل برخورداری از غلتک ها و کیسه های هوا، کف پا را به صورت حرفه ای ماساژ میدهد. این دستگاه با استفاده از هیتر، گرمای خوشایند و دلچسبی ایجاد در حین ماساژ برای فرد ایجاد میکند و از این طریق حس آرامش را به او هدیه میدهد.

علاوه بر این، گرمای دستگاه باعث بهبود وضعیت گردش خون میشود و همین موضوع کاهش تورم پا و بهبود وضعیت انعطاف پذیری پا را به دنبال دارد. به عبارت دیگر هرچقدر انعطاف پذیری بیشتر شود، تحرک پا بیشتر و بهتر میشود و از طرف دیگر سیستم ایمنی بدن بهبود میابد.

شاید باورش کمی سخت باشد اما ماساژ پا، به دلیل آرامش روحی که برای شما ایجاد میکند، خلق و خوی شما را نیز بهتر میکند و روابط شما را با اطرافیان بهبود میدهد. همچنین میتواند بیماری هایی مثل سر درد و میگرن را تسکین دهد.

در یک کلام باید بگوییم این ماساژور با برخورداری از 3 برنامه ماساژ اتوماتیک با غلتک های مجزا و کیسه هوای سه بعدی، در ردیف کامل ترین ماساژورهای پا قرار میگیرد. نکته قابل توجه این است که درجه حرارت و لرزش ماساژور قابل تنظیم است و نیز زمان بندی ماساژ را میتوان به دلخواه انتخاب نمود.

دیگر ویژگی های ماساژور پا جیویا به شرح زیر است:

میوتو برند
قهوه ای رنگ
50  وات  توان مصرفی
دارد کنترل از راه دور وایرلس
دارد قابلیت تنظیم شدت ماساژ
دارد قابلیت گرما درمانی
دارد (3 نوع) ماساژ خودکار
یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش گارانتی
ماساژور پا جیویا

یکی از بهترین مدل های ماساژور پا، ماساژور پا جیویا است که به دلیل برخورداری از غلتک ها و کیسه های هوا، کف پا را به صورت حرفه ای ماساژ میدهد. 

ماساژور پا مدل LM50

ماساژور پا LM50 مستر رست یکی از نمونه های ماساژور غلتکی است که با ماساژ دادن کف پا، ساق پا و نیز انگشتان پا، خستگی ناشی از راه رفتن و فعالیت های روزانه را رفع میکند و نیز گرفتگی های عضلانی را برطرف میسازد. این ماساژور از سیستم گرمایشی برای ایجاد گرما در گفت و ساق پا برخوردار است و حس آرامش را به کاربر میدهد. کاهش تنش عضلانی، بهبود استرس های روانی روزانه، کاهش درد پای مزمن و بهبود وضعیت گردش خون، از دیگر مزایای خرید ماساژور پا مدل LM50 است.

ویژگی ها و مشخصات فنی این محصول به شرح زیر است:

دارد  رولینگ کف پا
دارد  ایربگ روی پا
دارد  گرمایش کف پا به طور ملایم
دارد  برنامه ماساژ به طور اتوماتیک
دارد  کیسه ی هوا در کف پا
دارد  هیتر گرما در ساق پا
دارد  هیتر گرما در کف پا
۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش گارانتی
تحت لیسانس آمریکا و مونتاژ چین کشور سازنده
ماساژور پا مدل LM50

ماساژور پا LM50 مستر رست یکی از نمونه های ماساژور غلتکی است که با ماساژ دادن کف پا، ساق پا و نیز انگشتان پا، خستگی ناشی از راه رفتن و فعالیت های روزانه را رفع میکند و نیز گرفتگی های عضلانی را برطرف میسازد. 

ماساژور پا و زانو ادموندا

اگر به دنبال یک ماساژور تمام عیار برای ماساژ کف پا، رو پا و ساق پا و انگشتان پا هستید، در خرید ماساژور پا و زانو ادموندا شک نکنید. خرید این دستگاه به ویژه برای کسانی که به طور مداوم در حال برگزاری جلسات کاری، گردهمانی و شرکت در سمینارهای طولانی مدت هستند و یا ساعات طولانی راه میروند و فرصت ورزش حرفه ای را ندارند، یک گزینه ایده آل است. از آن جایی که پا، کل وزن بدن انسان را تحمل میکند، در این ناحیه خون کمتر جریان دارد، همین موضوع است که باعث ایجاد تورم، خستگی مکرر و دردهای عضلانی میشود.

اما خبر خوب این است که دستگاه ماساژور پا و زانو ادموندا میتواند به طور قابل توجهی درد های به وجود آمده در این نواحی را بهبود بخشد و با بالا بردن گردش خون در پا، از تورم و دردهای عضلانی و مفصلی ایت ناحیه جلوگیری نماید.

از طرف دیگر طراحی ارگونومیک دستگاه ماساژور پا و زانو ادموندا، آن را به یک ماساژور حرفه ای زانو تبدیل کرده است. نکته بسیار جذاب این دستگاه، قسمت بالایی آن است حتی در حین کار با لپ تاپ یا موبایل نیز میتوانید دستگاه مورد نیاز خود را روی آن قرار دهید و همزمان با انجام کار، مطالعه و یا وب گردی، از ماساژ نیز لذت ببرید.

ماساژور پا و زانو ادموندا

دستگاه ماساژور پا و زانو ادموندا میتواند به طور قابل توجهی درد های به وجود آمده در ناحیه پا را بهبود بخشد و با بالا بردن گردش خون در پا، از تورم و دردهای عضلانی و مفصلی این ناحیه جلوگیری نماید.

ماساژور پا چگونه به رفع خستگی شما کمک می‌کند؟

همانطور که اشاره کردیم، پا عضوی است که وزن کل بدن شما را در طول روز و زمان هایی که ایستاده اید و یا راه میروید، تحمل میکند. از طرف دیگر اگر کار شما بیرون از منزل باشد، در تمام طول روز، کفش پوشیده اید و همین موضوع، باعث کُند شدن گردش خون و خون رسانی به پا میشود.

در چنین شرایطی، علاوه بر استفاده از کفش طبی، باید ماساژ را نیز در برنامه روزانه یا هفتگی خود قرار دهید. این کار به شما کمک میکند فشارهایی که در طول روز به پای شما وارد میشود را کاهش دهید و یا حتی آنها را دفع کنید.

ساز و کار ماساژ این است که با ایجاد لرزش و حرارت، گرفتگی های عضلانی و مفصلی پاهای شما را رفع میکند. علاوه بر این با بهبود گردش خون، تورم پا را کاهش میدهد و انعطاف پذیری پا را افزایش میدهد و در نهایت حس آرامش و ریلکس شدن را به شما هدیه میدهد. در یک کلام با خرید ماساژور پا میتوانید سلامتی پاهای خود را در بلند مدت تضمین نمایید.

نکات خرید ماساژور پا

اگر در آستانه خرید ماساژور پا هستید، باید نکاتی را بدانید تا با توجه به بودجه ای که برای خرید ماساژور پا ارزان قیمت در نظر گرفته اید، بهترین انتخاب را داشته باشید. به یاد داشته باشید که بهترین ماساژور پا، ماساژوری است که بتواند نیاز شما را برطرف کند، پس ابتدا باید نیازمندی های خود و انتظاراتی که از ماساژور پا دارید، را مشخص نمایید.

همچنین بودجه ای که برای خرید ماساژور در نظر دارید را مشخص نمایید. با مشخص کردن بودجه، برخی از گزینه ها خود به خود حذف میشوند و در نتیجه شما انتخاب آسان تری پیش رو خواهید داشت.

ابعاد و اندازه

اگر به طور مداوم میخواهید از دستگاه ماساژور پا استفاده نمایید و حتی آن را با خود به سفر ببرید و در جاهای مختلف استفاده کنید، بدون شک باید یک دستگاه سبک و کوچک خریداری نمایید. یک تفکر غلط این است که هرچقدر ابعاد یک دستگاه بزرگتر باشد، امکانات آن بیشتر است. در حالیکه به هیچ وجه این گونه نیست. اگر اهل استفاده روزانه از ماساژور پا هستید، یک نمونه کوچک آن را خریداری نمایید.

نوع منبع تغذیه

دستگاه های ماساژور پا انواع مختلفی دارند که مدل های شارژی آن معمولاً تا سه ساعت امکان شارژدهی دارند. همچنین زمان شارژ شدن دستگاه بین یک ساعت تا 5 ساعت متغیر است. در هنگام خرید به زمان مورد نیاز برای شارژ شدن دستگاه، نوع باتری آن و نیز زمان شارژدهی دستگاه به طور کافی توجه نمایید.

وزن دستگاه ماساژور

اشاره کردیم که برخی ماساژورهای پا از نوع دستی هستند و نیاز است برای استفاده، دستگاه را با استفاده از دست، حرکت دهید. به یاد داشته باشید که اگر وزن دستگاه زیاد باشد، مچ دست شما را خسته خواهد کرد و دیگر قادر به ادامه ماساژ نخواهید بود. همچنین پس از مدتی، دستگاه برای شما کاملاً بلااستفاده خواهد شد. پس لازم است در هنگام خرید ماساژور پا، به وزن دستگاه به طور دقیق توجه کنید.

زمان ماساژ دهی دستگاه

قابل تنظیم بودن ماساژور پا، یکی از ویژگی های مهم این دستگاه است. در واقع اگر دستگاه شما دارای تایمر باشد، به راحتی آن را روی زمان مورد نیاز خود تنظیم میکنید تا پس از مدت زمان مورد نظر خاموش شود. این موضوع به ویژه برای افرادی که قصد اجاره دادن دستگاه در سالن های خدمات ماساژ را دارند، بسیار ضروری و کاربردی است.

قابلیت تنظیم سرعت

این ویژگی یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی است که میتوانید با استفاده از آن، شدت ضربه یا لرزش دستگاه را روی سرعت دلخواه خود تنظیم نمایید. این ویژگی میتواند در ایجاد حس خوشایند شما در بهره بردن از دستگاه ماساژ بسیار مؤثر باشد.

سهولت استفاده

طراحی ارگونومی، رابط کاربری مناسب و در نهایت راحتی در استفاده یکی دیگر از ویژگی هایی است که باید درهنگام خرید به آن به طور ویژه توجه کنید. به یاد داشته باشید که حتی اگر بهترین دستگاه را نیز خریداری کنید اما نتوانید از آن به درستی استفاده نمایید، این دستگاه عملاً برای شما فایده ای نخواهد داشت و به یک وسیله بلا استفاده تبدیل خواهد شد. بنابراین به نحوه استفاده، رابط کاربری و مواردی از این دست حتماً توجه داشته باشید.

نوع حرکت دستگاه ماساژور

دستگاه ماساژور پا سه حالت کلی دارد که از طریق این سه حالت، پاهای شما را ماساژ میدهد و خستگی را رفع میکند. این سه حالت عبارتند از حالت حرکتی، حالت لرزشی و حالت ضربه ای.

حالت حرکتی

این حالت روی کف پا تمرکز دارد و از نوک انگشتان پا تا پاشنه پا را ماساژ داده و خون رسانی میکند. خرید این مدل ماساژور به افرادی که به خار پاشنه مبتلا هستند، توصیه میشود.

حالت لرزشی

 مدل های لرزشی به بهترین نحو ممکن خستگی پای شما را از بین میبرند و میتوان ادعا کرد جزو بهترین تجریه های ماساژ پا برای کاربران مختلف خواهد بود. مدل لرزشی در واقع ا ایجاد نوسان و حرکات نوسانی، دردهای عضلات پا، مفصل و انگشتان را برطرف میکند و خون رسانی را بهبود میبخشد.

حالت ضربه‌ای

مدل های ضربه ای، با ایجاد ضربه های ملایم به کف پا، باعث برطرف شدن گرفتگی نقاط ماشه ای کف پا میشوند و دردهای این ناحیه را بهبود میدهد. این مدل به افرادی که دارای کوفتگی در ناحیه کف پا و یا گزگز شدن پا هستند، توصیه میشود.

ماساژور پا
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین