در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

گرانترین صندلی های ماساژور موجود در بازار کدام اند؟

گرانترین صندلی های ماساژور

گرانترین صندلی های ماساژور موجود در بازار کدام اند؟

 

در پایان یک روز طولانی، هیچ چیز مانند فرو رفتن در یک صندلی راحت و برخورداری از یک ماساژ آرامش بخش، خستگی شما را از بین نمی برد و استرس شما را از بین نمی برد. شاید بسیاری از اهمیت یک  صندلی ماساژور با کیفیت آگاه نباشند و آن را به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه نکنند. برخی از خریداران بالقوه وقتی متوجه می شوند هزینه یک صندلی ماساژور چقدر است، شگفت زده می شوند. این دسته از افراد اگر جستجو را به طور کلی رها نکنند و قید خرید صندلی ماساژور را نزنند، ممکن است به صرف ارزان بودن، به مدلی با کیفیت پایین‌تر رضایت دهند.

در این مقاله می خواهیم علت این که صندلی های ماساژور لوکس با چنین قیمت های بالایی عرضه می شوند را بررسی کنیم. آیا این صندلی ها ارزش این حجم از سرمایه گذاری و هزینه را دارند؟

 

چه عواملی در قیمت صندلی ماساژ موثر هستند؟

 

شاید شنیده باشید که صندلی ماساژ یک سرمایه گذاری بلند مدت برای سلامتی شماست. عواملی وجود دارند که در عین حال که منجر به سلامت و تندرستی افراد می شوند، قیمت بالاتر صندلی های ماساژور را نیز در پی دارند.

صندلی ماساژور گران قیمت کارکرد یک صندلی ماساژور بی کیفیت

المان

 

ماساژ سه بعدی و چهار بعدی ماساژ دو بعدی محدود

 

غلتک

 

مکانیسم هوشمند با اسکن بدن که برای انطباق ماساژ با نیازهای خاص شما استفاده می کند.  مکانیسم استاتیک با اشکال مختلف بدن و نقاط فشار سازگار نیست. 

 

مکانیزم

 

حاوی قطعات بادوام و اغلب فلزی است. غلتک ها معمولاً از لاستیک نرم تری ساخته می شوند. قطعات پلاستیکی ارزان قیمت احتمال بیشتری دارد که سریعتر دچار خرابی شوند.

 

قطعات

 

اغلب دارای چند برنامه ماساژ قابل تنظیم هستند. برنامه های ماساژ محدود هستند.

 

حالت ها و برنامه های ماساژ

 

همچنین صندلی های ماساژور ارزان قیمت ممکن است از برخی ویژگی های اضافه صندلی های لوکس برخوردار نباشند. مثلا:

اسکنرهای بدن: مکانیزم داخلی هوشمند اسکنرها نقاط فشار منحصر به فرد شما را شناسایی کرده و غلتک ها را بر اساس آن تنظیم می کند.

کروموتراپی: این تکنیک نور درمانی به تعادل انرژی فیزیکی و ذهنی شما کمک می کند.

ماساژورهای دست: غلتک های موجود در دسته ها برای ماساژ دست های شما در نظر گرفته شده اند و برای درمان علائم آرتروز عالی هستند.

ماساژورهای سر: غلتک های دو طرف پشتی سر می توانند گردن و بالای شانه های شما را مورد هدف قرار دهند.

گرما درمانی: گرما و حرارت مادون قرمز به شل شدن عضلات سفت شده کمک می کند، که می تواند منجر به ماساژ موثرتر شود.

هیدروماساژ: ترکیب آب و گرما به آرامش و شل شدن عضلات سفت کمک می کنند.

وارونگی: صندلی ماساژور می تواند تا 180 درجه خم شود، به طوری که پاشنه های شما بالا تر از سطح سر شما قرار بگیرد. تصور می‌شود که با برداشتن فشار از روی ستون فقرات، اثرات گرانش و جاذبه زمین بر بدن کاهش می‌بابد.

ماساژورهای ساق پا: غلتک های تعیین شده در ناحیه پا، زانوها، ساق پا و ران شما را هدف قرار می دهند.

بلندگوها: این بلندگوها اغلب دارای بلوتوث هستند و به شما این امکان را می‌دهند که هنگام ماساژ به موسیقی، کتاب‌های صوتی یا پادکست گوش فرا دهید.

جاذبه صفر: این تکنیک زانوهای شما را صاف می کند و آنها را بالاتر از سطح قلب شما بالا قرار می دهد و احساس بی وزنی ایجاد می کند که این حالت به کاهش فشار وارده بر ستون فقرات نیز کمک می کند.

 

علاوه بر صرفه جویی در هزینه تعمیرات گران قیمت یا جایگزینی محصولات نامرغوب، داشتن یک صندلی ماساژور در مقایسه با هزینه جلسات منظم ماساژ، بازدهی بالایی را با خود به همراه می آورد. با توجه به تسکین جسمی و روحی که یک صندلی ماساژور ارائه می دهد، خرید این صندلی ها، سرمایه گذاری مهمی برای سلامتی محسوب می شود.

 

محدوده قیمت صندلی ماساژ: بودجه صندلی ماساژ خود را برنامه ریزی کنید

 

بسیاری از صندلی‌های ماساژ که ترکیبی از ویژگی‌های برتر را در خود جای داده‌اند - مانند جاذبه صفر، گرما درمانی یا عملکرد ماساژ پا - معمولاً از حداقل 53 میلیون تومان شروع می‌شوند.

صندلی‌های ماساژ اغلب با ضمانت‌های محدودی ارائه می‌شوند که قطعات را برای 1 تا 5 سال تحت پوشش خود قرار می‌دهند. در مجموع، شما باید حداقل 100 میلیون تومان برای یک صندلی ماساژور لوکس هزینه کنید.

 

مراقب صندلی ماساژ ارزان باشید

 

ممکن است وسوسه شوید که در هزینه صندلی ماساژ خود صرفه جویی کنید، اما نباید خطرات فدا کردن کیفیت را به خاطر صرفا قیمت کمتر به جان بخرید. مواردی که هنگام خرید بایستی مد نظر داشته باشید شامل موارد زیر هستند:

 

خدمات ضعیف به مشتریان: نمایندگان خدمات مشتری در شرکت‌هایی که صندلی‌های ماساژ ارزان می‌فروشند، معمولاً بیان خوشایندی با مشتریان ندارند و راهنمایی های لازم برای یک انتخاب هوشمندانه به مشتریان را ارائه نمی دهند.

بدون ضمانت: ضمانت‌های کوتاه‌مدت (کمتر از 1 سال) نه تنها به این معنی است که محصول در سال اول خراب می‌شود، بلکه خرده‌فروش به اندازه کافی به شهرت خود اهمیت نمی‌دهد تا رضایت مشتری را تضمین کند. اگر یک صندلی ماساژور بدون ضمانت ارائه شود، این یک زنگ خطر برای شما است.

 

فدا کردن سلامت و تندرستی: صندلی‌های ماساژور بدون مکانیسم‌های پویا می‌توانند با کار کردن مکرر و بدون تغییر روی یک سری نواحی ثابت، استرس و درد ناخواسته را بر روی نقاط فشار وارد کنند. شما نباید بعد از ترک صندلی ماساژ خود درد داشته باشید یا احساس آرامش کمتری داشته باشید چرا که این موارد دقیقا برعکس هدف و فلسفه وجودی صندلی ماساژور است.

ویژگی های ضعیف (ارتعاش، گرما، و غیره): مکانیسم های واقع در صندلی های ماساژور ارزان قیمت می توانند منجر به عملکردهایی با تاثیر گذاری کمتر از حد استاندارد شوند.

مشکل در یافتن قطعات/کمک تعمیر: در مدل های کم طرفدار و بی کیفیت احتمال اینکه محصول از عمر کوتاه تری برخوردار باشد زیاد است و اگر قطعات محصول کم طرفدار در بازار موجود نباشد، احتمالا برای تعمیر با مشکل مواجه خواهید شد.

لیستی از گران قیمت ترین صندلی های ماساژور

 

قیمت صندلی های ماساژور از مبلغ حدود 45 میلیون تومان آغاز شده و با توجه به ویژگی ها، قیمت آنها افزایش می یابد. در این دسته بندی، صندلی های ماساژور بالای 200 میلیون تومان را جزو رده صندلی ماساژور گران قیمت دسته بندی کرده ایم.

صندلی ماساژور
صندلی ماساژور RH-8586

با ارائه انواع و اقسام ماساژها ، جنس مرغوب چرمی، هیتر، حالت بی وزنی و آپشن های مختلف تجربه فراموش نشدنی برای شما فراهم می کند.

صندلی ماساژور RH-7800

در این صندلی نه تنها برای شما برنامه های ماساژ از پیش تعریف شده در نظر گرفته شده است بلکه برنامه های دستی قابل تنظیم برای انتخاب وجود دارد. همچنین دارای حالت بی وزنی، قابلیت تنظیم قدرت و سرعت و فشار ماساژ در نواحی مختلف بدن، قابلیت تنظیم فشار هوا، قابلیت تنظیم مدت زمان ماساژ، قابلیت تنظیم غلتک های ماساژ برای ماساژ کتف و گردن و ... است.

صندلی ماساژور RH-8610

در این صندلی تعداد 6 برنامه اتوماتیک برای ماساژ طراحی شده است که حالات مختلف ماساژ را در بر می گیرند. دارای قابلیت تنظیم ۴ حالت گهواره ای جهت راحتی بیشتر و حالت بی وزنی، ۱۰ برنامه دستی جهت مشخص کردن نقطه مورد نظر جهت ماساژ، سرعت، قدرت و فشار ایر بگ صندلی قابل تنظیم و ... است.

صندلی ماساژور RH-8989

این صندلی ماساژور فول آپشن است. 7 نوع ماساژ را در بر می گیرد و از امکان اسکن بدن و کنترل صندلی با فرمان صوتی برخوردار است. دارای امکان اسکن پیشرفته بدن و حالت کشویی در قسمت پا، قابلیت تنظیم صندلی متناسب با قد و وزن، ریموت جداگانه روی دسته صندلی، 4 حالت قابلیت تنظیم نحوه قرار گرفتن صندلی هنگام ماساژ، امکان ماساژ شناور و ... است.

صندلی ماساژور RH-A

این صندلی نیز به علت برخورداری از انواع و اقسام ماساژ و امکانات فول آپشن است و به کمک قابلیت ویس کنترل، بدون نیاز به گشودن چشمان خود می توانید صندلی را اداره کنید.

صندلی ماساژور RH-B

این صندلی نیز جزو صندلی های پر فروش و پر طرفدار دسته بندی می شود. زیرا علاوه بر برخورداری از تمامی امکانات صندلی ماساژور، دارای امکان کنترل صندلی به وسیله صدا (ویس کنترل) نیز می باشد.

صندلی ماساژور میوتو Z5

علاوه بر طراحی منحصر به فرد خود از پیشرفته ترین فناوری ها برخوردار است مانند کشش مفاصل، حالت بی‌وزنی، پوشش حداکثری، ماساژ سه بعدی، اسکن پیشرفته بدن و ستون فقرات که ماساژ را دقیق تر کرده و کل بدن و تمام چاکراها (منابع انرژی بدن) را تحت پوشش خود قرار می‌دهند تا حس طراوت بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورند.

صندلی ماساژور میوتو Z6

از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا بهره گرفته تا تجربه‌ی ماساژی کم نظیر را برایتان فراهم کند. از جمله تکنولوژی‌های مورد استفاده در این صندلی، می توان به ماساژ سه بعدی، حالت بی وزنی و کم جایی، کشش مفاصل با کمک تکنولوژی RJS و .. اشاره کرد. 

صندلی ماساژور میوتو G7

صندلی ماساژور میوتو G7  یکی از پیشرفته ترین صندلی‌های ماساژور دنیا و دارای 6 برنامه ماساژ دستی و 6 برنامه اتوماتیک است. گوش دادن به موسیقی توسط بلندگوهای داخلی و همچنین فناوری سوپر سایلنت باعث می شود از آرامش بیشتری همراه با ماساژ لذت ببرید.

بهترین صندلی ماساژور مناسب خود را پیدا کنید.

 

چنانچه با آگاهی از آنچه که صندلی های ماساژور لوکس را از سایر صندلی های ماساژور متمایز می کند، آماده هستید تا صندلی مناسب خود را پیدا کنید، تیم مستر رست متشکل از متخصصان با سابقه در حوزه صندلی ماساژور آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما است. همچنین می توانید از خدمات مشاوره رایگان مستر رست بهره مند شوید تا با توجه به نیازتان به شما بهترین صندلی ماساژور را پیشنهاد دهیم. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02186090665 تماس حاصل بفرمایید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین