در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

صندلی ماساژور اقساطی

صندلی ماساژور اقساطی

 

در این مقاله ابتدا به معرفی صندلی ماساژور پرداخته ایم، مزایا و نکاتی نیز در مورد استفاده صحیح از این صندلی ها ارائه شده است و در انتها به نحوه  و شرایط خرید اقساطی صندلی ماساژور پرداخته ایم.

زندگی بدون استفاده از بیشتر وسایل خانگی که امروزه استفاده می کنیم، قابل تصور نیست. علت استفاده از این وسایل خانگی، این است که ما می خواهیم زمان خود را در طی روز برای انجام کارهای سازنده تری سرمایه گذاری کنیم. صندلی ماساژور در حال تبدیل شدن به بخشی از وسایل خانه تعداد زیادی از افراد است. بسیاری اهمیت استفاده از آن را به خوبی درک کرده اند و بسیاری هنوز در حال تحقیق در مورد کاربرد و اهمیت موضوع هستند. اجازه دهید به شما کمک کنیم تا درک کنید که چرا سرمایه گذاری روی صندلی ماساژور تصمیم هوشمندانه ای است.

هنگام اقدام به خرید هر چیز ابتدا باید اصول اولیه آن را بیاموزید:

اگر به تازگی اولین صندلی ماساژور گران قیمت خود را خریده اید، به شما مژده تجربه میزان زیادی احساس آرامش و آسودگی را می دهیم. چرا که در انتهای هر روز کاری، می توانید پس از فراغت از انجام کارهای روزانه، مدتی را روی صندلی ماساژور، در منزل خود و در آسایش کامل بنشینید و از ماساژ دلخواهتان لذت ببرید.

 

آیا صندلی های ماساژ مفید هستند؟

 

اگر تا به حال با هر نوع درد مزمن عضلانی دست و پنجه نرم کرده اید، خشکی و دردی که با این قبیل مشکلات می آید را تجربه کرده اید. خوشبختانه، فناوری راه درازی را برای تسکین این علائم طی کرده است و یکی از بهترین انتخاب ها در میان آنها، استفاده از صندلی ماساژور است. اگر به ماساژ عمیق تمام بدن عادت ندارید، توصیه می‌کنیم ماساژ را در ابتدای امر، با جلسات کوتاه ‌تر شروع کنید.

 

استفاده از صندلی ماساژور با چه فواصل زمانی مناسب است؟

 

زمان توصیه شده برای گذراندن روی صندلی ماساژ در هر سری، به مدت پانزده دقیقه است و می دانیم که این زمان طولانی به نظر نمی رسد. وقتی با درد زیادی دست و پنجه نرم می‌کنید، نشستن طولانی‌تر در آنجا می‌تواند وسوسه ‌کننده باشد، اما زمانی که به تازگی استفاده از صندلی ماساژور را شروع کرده ‌اید، بهتر است به ۱۵ دقیقه بسنده کنید.

 

چرا در ابتدای استفاده از صندلی ماساژور بهتر است از بازه های زمانی کوتاه استفاده کنیم؟

 

هنگامی که بدن به استفاده از صندلی ماساژور عادت می‌کند، می ‌توانید زمان استفاده از صندلی ماساژور را به مدت طولانی‌تری ادامه دهید، با این حال، نباید زمان استفاده از صندلی به گونه ای باشد که یک ساعت را روی صندلی خود بگذرانید. صندلی های ماساژ لوکس، ماساژهای فشار عمیق بسیار موثری را ارائه می دهند. غلتک‌های حتی ملایم‌ترین صندلی‌ها نیز قدرتمند هستند و برای رفع گره‌ها و جوان‌سازی نواحی مشکل‌دار بدن شما طراحی شده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که به خاطر داشته باشید که چون این صندلی ها قدرتمند هستند و برای کار سریع طراحی شده اند، نشستن طولانی مدت روی یک صندلی انتخاب هوشمندانه ای نیست.

بسیاری از صندلی های ماساژور، دارای تایمر ماساژ هستند. همچنین گزینه‌هایی را برای تنظیم میزان شدت ماساژ پیدا خواهید کرد که می‌توانید در اولین استفاده شدت آن را تا حد امکان کم کنید تا ببینید چه سطح و شدتی از ماساژ برای شما مناسب است.

مدت زمان ایده آل برای استفاده از صندلی ماساژور، فواصل کوتاه بین 2 الی 15 دقیقه است. پانزده دقیقه برای دریافت مزایا، راحتی و آرامش یک صندلی ماساژور، برای عضلات دردناک شما کافی است. همانطور که گفته شد استفاده از صندلی برای مدت طولانی می تواند به عضلات شما آسیب برساند یا آسیب های قبلی را بدتر کند.

برنامه های ماساژی وجود دارد که برای کار روی کل بدن طراحی شده اند که ممکن است بخواهید کل 15 دقیقه را با آن برنامه ها بگذرانید و برخی نیز هستند که صرفا یک ناحیه خاص را هدف قرار می دهند که استفاده از آنها در فواصل کوتاه تری مانند 5 الی 10 دقیقه بهتر است.

 

مزایای صندلی ماساژور

 

یکی از مزایای اصلی استفاده از صندلی ماساژور این است که می تواند به بهبود گردش خون کمک کند. این به ویژه برای کسانی که مدت زمان طولانی را در حالت نشسته می گذرانند مفید است زیرا به کاهش خطر ابتلا به لخته شدن خون کمک می کند.

علاوه بر این، صندلی های ماساژ می توانند به افزایش انعطاف پذیری کمک کنند زیرا به آرامی عضلات شما را کش می دهند. این کار به بهبود دامنه حرکتی و جلوگیری از بروز آسیب کمک می کند.

برای کسانی که از دردهای مزمن رنج می برند، استفاده از صندلی ماساژور می تواند راهی موثر برای مدیریت درد باشد. ارتعاشات ملایم و حرکات ماساژ باعث شل شدن عضلات منقبض و تسکین درد می شود.

علاوه بر این، صندلی های ماساژور سطح استرس را کاهش می دهند. دلیل این امر این است که وقتی استرس دارید، بدن شما کورتیزول ترشح می کند که می تواند منجر به بروز علائم فیزیکی مانند سردرد و تنش عضلانی شود. با کاهش سطح استرس، می توانید به بهبود سلامت کلی خود کمک کنید.

در نهایت، صندلی های ماساژور کیفیت خواب را بهبود می بخشند. احتمالاً به دلیل این که این صندلی ها به کاهش سطح استرس و تقویت آرامش کمک می کنند. داشتن یک خواب خوب شبانه برای حفظ سلامتی و تندرستی شما ضروری است، بنابراین اگر برای داشتن خوابی با کیفیت مشکل دارید، استفاده از صندلی ماساژور ممکن است راه حل خوبی برای شما باشد.

 

6 دلیل عمده برای استفاده از صندلی ماساژور

 

اهمیت بالای ماساژ : ماساژ درمانی به طور سیستماتیک و استراتژیک بافت نرم بدن انسان را دستکاری می کند تا در بدن حالتی آرام ایجاد کند و همچنین درد و ناراحتی را کاهش دهد.

آرامش جسمی و ذهنی و خواب بهتر : درد ماهیچه ها را کاهش می دهد. گردش خون را افزایش می دهد و کیفیت خواب را بهبود می بخشد. با افزایش گردش خون، اکسیژن در کل بدن جریان می یابد و این امر به عملکرد صحیح اندام ها کمک می کند.

ارائه تکنیک صحیح ماساژ توسط صندلی ماساژور: بدون شک ماساژ مهم است، اما یک تکنیک ماساژ اشتباه می تواند عملکرد بدن را مختل کرده و تأثیر منفی بگذارد. صندلی ماساژور طوری برنامه ریزی شده است که ماساژ عالی و با کیفیتی را به کاربر ارائه دهد.

استفاده از صندلی ماساژور یک سرمایه گذاری واقعی در زمان است : صندلی ماساژور حرفه ای یک سرمایه گذاری در زمان محسوب می شود زیرا به نسبت مراجعه به سالن ماساژ زمان بسیار کمتری صرف ماساژ می شود.

برای افراد در هر سنی قابل استفاده است : صندلی ماساژور می تواند توسط هر کسی استفاده شود و قابل استفاده توسط کودکان تا افراد مسنی که تمایل به داشتن زندگی سالم تری دارند، است.

کیفیت بالای ماساژ : صندلی ماساژور با هوش مصنوعی کار می کند. تنها با انتخاب یک برنامه بهترین کیفیت ماساژ را ارائه می دهد.

ماساژ توسط انسان، می تواند تابع عوامل مختلفی از جمله میزان خستگی و استرس و ... باشد به عبارت دیگر این دسته از عوامل، کیفیت ماساژ را تحت تاثیر قرار می دهند. در مقابل، این عوامل بر صندلی ماساژور کنترلی ندارند و روی آن تاثیر گذار نیستند. یک صندلی ماساژور با یک سوئیچ در هر زمان از روز ماساژی با کیفیت عالی را ارائه می دهد.

صندلی ماساژور اقساطی

 

فروشگاه مستر رست، همیشه رفاه حال مشتریان خود را در صدر اولویت ها قرار می دهد. لذا برای صندلی هایی با مبلغ بالای صد میلیون تومان، اقساط پنج الی ده ماهه در نظر گرفته شده است. نکته قابل توجه این است که این اقساط صرفا برای راحتی و رفاه مشتریان در نظر گرفته شده اند و شامل سود نمی شوند به این معنا که مبلغ پرداخت شده، فقط شامل هزینه خود دستگاه است. روند خرید صندلی ماساژور اقساطی به این شکل است که مشتریان پس از ارائه مدارک احراز هویتی، برای اقساط باقیمانده چک ارائه می دهند.

در اینجا لیستی از صندلی های ماساژور بالای صد میلیون تومان که شامل طرح قسط بندی می شوند، آورده شده است:

لیست صندلی ماساژور اقساطی

نصب و راه اندازی

 

یکی از مواردی که هنگام خرید صندلی ماساژور مطرح می شود، طریقه نصب و ارسال آن است. خرید از فروشگاهی که بتواند علاوه بر تحویل صندلی ماساژور، آن را در محل مورد نظر نصب کند، حائز اهمیت است و تجربه خرید دلپذیرتر و بهتری را برای شما رقم می زند. این خدمات ممکن است در برخی فروشگاه ها با دریافت هزینه اضافی همراه باشد، اما در فروشگاه مستر رست، ارسال و نصب صندلی های ماساژور به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

 

فروشگاه مستر رست، علاوه بر اینکه به کیفیت کلیه ماساژورهای خود اهمیت زیادی می دهد، از اهمیت خدمات با کیفیت نیز غافل نیست. بسیار مهم است که هنگام خرید صندلی ماساژور به دنبال ضمانت نامه ای باشید که چند سال صندلی ماساژور را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد. این مساله مخصوصا وقتی مطرح می شود که یک صندلی با قیمت گزاف تهیه می کنید.

فروشگاه مستر رست که همیشه رفاه حال مشتریان را مد نظر قرار می دهد، علاوه بر ارائه بهترین صندلی های ماساژور، گارانتی معتبر ( یک سال برای محصولات میوتو و 2 سال برای محصولات مای فرش) و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال در نظر گرفته است. نیروهای متخصص بخش تعمیرات همگی آموزش دیده و حرفه ای هستند و واردات قطعات صندلی ماساژور همواره و بی وقفه در حال انجام است تا در صورتی که مشتریان با مشکلی رو به رو شدند، به علت نبود قطعه دچار مشکل نشوند.

 

سخن آخر

 

برای تهیه انواع صندلی ماساژور می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید و یا به صورت حضوری به نمایندگی های فروشگاه های مستر رست (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02186090665 تماس بگیرید.

 

انواع صندلی ماساژور
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین