در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

صندلی ماساژور ارزان

صندلی ماساژور ارزان

صندلی ماساژور خوب، تاثیر زیادی در بالا بردن کیفیت زندگی دارد و به علت مزایای بی شمار آن، از محبوبیت بالایی بین افراد برخوردار است. صندلی های ماساژور وارداتی از تورم زیاد و بالا رفتن نرخ ارز در کشور، تاثیر بسیاری می پذیرند. در این شرایط برخی از افراد ترجیح می دهند از صندلی هایی با قیمت پایین تر استفاده کنند. در این مقاله علاوه بر مروری بر مزایای ماساژ، نکاتی در خصوص نحوه استفاده از صندلی ماساژور و حداقل ویژگی هایی که هنگام خرید صندلی ماساژور باید مد نظر قرار دهیم ارائه می شود تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید، برای خود داشته باشید.

 

ماساژ به بدن در دفع سموم بدن کمک می‌کند. برای اثربخشی بیشتر به دنبال ماساژ، حرکات کششی و آب زیاد توصیه می‌شود تا این سموم از بدن شما خارج شود.

می توانید از صندلی ماساژ خود حدود سه تا چهار بار در هفته برای حداکثر اثربخشی برای درد کمر، گردن یا شانه استفاده کنید. اگر از صندلی برای تسکین استرس یا آرامش استفاده می کنید، میزان یک تا سه بار استفاده در هفته خوب است. همچنین زمانی که احساس می‌کنید استرس بر رفتار شما تأثیر می‌گذارد، می‌توانید از یک ماساژ سبک و کوتاه‌ لذت ببرید.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که مدت و دفعات استفاده از صندلی شما می تواند به بدن و سلامت عمومی شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، برای درد گردن، شانه، یا کمردرد، استفاده از صندلی برای ماساژ تمام بدن به مدت پانزده دقیقه، سه یا چهار بار در هفته کافی است.

 

بهتر است هنگام ماساژ از تایمر استفاده کنید تا زمان را از یاد نبرید و از استفاده بیش از حد از صندلی ماساژور خودداری کنید.

علاوه بر این، اگر برای کمردرد، سایر دردهای عضلانی یا یک مشکل خاص عضلانی به صندلی ماساژور فکر می کنید، همیشه باید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. اهمیت این امر برای زنان باردار یا افرادی که از مشکلات مزمن، مشکلات قلبی، فشار خون پایین، یا مشکلات لخته شدن خون رنج می برند یا اخیراً مجروح شده اند، دو برابر می شود.

اگر از استرس و درد عضلانی که زندگی شما را مختل می کند خسته شده اید و می خواهید تغییری ایجاد کنید، یک صندلی ماساژ می تواند به کاهش درد و تنش کمک کند. این می تواند سرمایه گذاری بسیار خوبی برای خودتان باشد که می تواند به شما در بهبود و حفظ سلامت و کیفیت زندگی خود کمک کند.

 

با معرفی موارد ضروری در صندلی ماساژور شروع می کنیم. برخی از ویژگی هایی که در انتخاب صندلی ماساژور نقش مهمی ایفا می کنند، به شرح زیر هستند:

  1. کیسه هوا : صندلی ماساژور بدون کیسه هوا، صندلی ماساژور کاملی نیست. کیسه هوا با ارائه یک ماساژ فشرده، بر خلاف حرکات ورز دادن و مالش، غلتاندن یا ضربه زدن توسط غلتک ها، تکنیک های ماساژ را با کشش و فشرده سازی سریع خود اعمال می کند. از این رو، هرچه صندلی ماساژور کیسه هوای بیشتری داشته باشد، تجربه ماساژ شما آرامش‌بخش‌تر و غنی تر خواهد بود.
  2. S&L Track System : اگر صندلی ماساژور دارای سیستم S&L Track است، خرید آن برای شما ضروری است. در حالی که S-track مسیر غلتکی است که ماساژ عمیق تری روی گردن و قسمت پایین کمر انجام می دهد یعنی جایی که انحنای بیشتری نسبت به مسیر مستقیم بالا و پایین دارد، مسیر L نسخه توسعه یافته مسیر S است اما با یک مسیر مستقیم از سر به پایین. بنابراین، برای یک ماساژ کامل بدن، به دنبال S&L Track Systems در صندلی ماساژ خود باشید.
  3. غلتک ها : انواع غلتک ها نقش حیاتی در انتخاب صندلی ماساژور مناسب برای شما دارند. در حالی که غلتک‌های دو بعدی که قدیمی‌ترین فناوری را دارند، در دو بعد حرکت می‌کنند، غلتک‌های سه‌بعدی می‌توانند علاوه بر حرکت دو بعدی، در جهت داخل و خارج نیز حرکت کنند. این ابعاد اضافی باعث می شود که غلتک های سه بعدی قادر به انجام ماساژ بافت عمیق باشند. اما امروزه غلتک‌های 4 بعدی (پیشرفته‌ترین سیستم غلتکی که می‌توانید روی صندلی ماساژ پیدا کنید) نیز پا به عرصه گذاشته اند. غلتک های 4 بعدی دقیقاً مشابه غلتک های سه بعدی هستند، اما با یک تفاوت عمده. فرق اصلی این است که کنترل سرعت غلتک در سیستم 4 بعدی به صورت خودکار است.
  4. تکنیک های ماساژ : تکنیک های ماساژ شامل چند تکنیک مهم هستند:
  • شیاتسو که به عنوان تکنیک ماساژ فشار انگشت شناخته می شود و به همان نقاطی که در طب سوزنی استفاده می شود فشار وارد می کند.
  • رولینگ با نصب غلتک‌هایی در پشت صندلی ماساژور برای اعمال فشار یکنواخت با هدف گرم کردن و شل شدن ماهیچه‌ها انجام می‌شود.
  • ضربه زدن متناوب، باعث آزاد شدن تنش و درد عضلات و در عین حال تحریک گردش خون می شود.
  • ورز دادن و مالش، درد و تنش بدن را با کشش ماهیچه ها تسکین می دهد. ورز دادن در حالی که گردش خون را بهبود می بخشد، به از بین بردن سموم نیز کمک می کند.
  • در حالی که این موارد ضروری یک صندلی ماساژور را تکمیل می‌کنند، همیشه بهتر است چند ویژگی مانند پشتیبانی از MP3، اسلات‌های حافظه که به شما امکان می‌دهد تنظیمات ماساژ مورد علاقه خود را برنامه‌ریزی کرده و ذخیره کنید، چراغ‌های LED و موارد دیگر روی آن قرار دهید.

 

مدت مناسب برای استفاده از صندلی ماساژور

 

استفاده از صندلی ماساژور  برای اولین بار می تواند کمی شبیه به ورزش کردن برای اولین بار باشد. اگر تاکنون فعالیت خاصی را امتحان نکرده‌اید یا برای مدت طولانی فعالیتی را که با آن آشنا هستید، انجام نداده‌اید، بهتر است آن را آهسته انجام دهید.

اگر خیلی سریع پیش بروید، در بهترین حالت در نهایت به شدت احساس درد خواهید کرد و در بدترین حالت ممکن است به خود آسیب برسانید.

دفعات اولی که روی صندلی ماساژور جدیدتان قرار می‌گیرید، استقامت خود را افزایش می دهید و بدن شما به فشار و دقت صندلی عادت می کند و بعد کم کم می توانید جلسات طولانی تری را داشته باشید.

 

صندلی ماساژور ارزان قیمت

 

فروشگاه مستر رست، قبل از هر چیزی به کیفیت محصولات خود اهمیت فراوانی می دهد. در این فروشگاه برندهایی همچون میوتو، مای فرش و مستر رست ارائه می شوند که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند. در صفحات محصولات، ویژگی ها و مشخصات هر یک از صندلی های ماساژور آمده است و شما می توانید بر حسب نیاز خود صندلی مناسب با شرایطتان را انتخاب کنید. رنج قیمتی ماساژور ها از 45 میلیون تومان آغاز شده و تا بالای 200 میلیون تومان ادامه دارد. در این دسته بندی صندلی های ماساژور زیر 100 میلیون تومان را جزو صندلی های ماساژور ارزان قیمت دسته بندی کرده ایم که در زیر به معرفی آنها می پردازیم.

صندلی ماساژور میوتو Magro Bello

این صندلی ماساژور ایتالیایی، به نسبت سایر صندلی‌های ماساژور میوتو از اندازه‌ی کوچکتری برخوردار است و هارمونی و هماهنگی زیادی با سایر مبلمان منزل دارد. طراحی ساده و دوست داشتنی این صندلی ماساژور باعث شده که این صندلی، به صورت یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب شود. غلتک‌های صندلی ماساژور ماگرو بلو، از ناحیه گردن تا کمر و نشیمنگاه را به صورت کاملا حرفه ای ماساژ می‌دهند.

صندلی ماساژور میوتو Magro Rock

این صندلی با طراحی متفاوت و منحصر به فرد خود، توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند. اندازه‌ی این صندلی به نسبت سایر صندلی‌های ماساژور سری Z و G کوچکتر است و هماهنگی زیادی با سایر مبلمان منزل دارد. طراحی ساده و جذاب صندلی ماساژور میوتو Magro Rock باعث شده که این صندلی، به صورت یکپارچه با محیط اطراف خود ترکیب شود. صندلی ماساژور ماگرو راک، به کمک غلتک‌های خود، از ناحیه گردن تا کمر و نشیمنگاه را به صورت کاملا حرفه ای ماساژ می‌دهد. سایر صندلی‌های ماساژور که استاتیک و ثابت هستند با کمک گوی‌های موجود در خود، حالت ننویی را به صورت مکانیکی ایجاد می‌کنند اما در صندلی ماساژور Magro Rock ، پایه‌های صندلی به صورت فیزیکی به شکل ننویی و گهواره ای طراحی شده است تا کاربر لذت بیشتری از ماساژ ببرد و حس آرامش و راحتی بیشتری کند.

صندلی ماساژور RH-6600

این صندلی داراری 5 برنامه ماساژ اتوماتیک است که شامل ماساژ مالشی، توینا، اسلیپ و ... است. به علت قدرت بالای ماساژ، برای افراد با فعالیت بدنی بالا مناسب است و ماساژ ساحلی آسیای شرقی را تداعی می کند.

صندلی ماساژور RH-999-2

این محصول از جنس چرم و ضد آب است و در برابر سایش مقاوم است. امکان بلوتوث و پخش استریو دارد. برای حمل راحت تر، چرخ هایی در این صندلی تعبیه شده است. ۲غلطک دارد که از گردن به صورت رفت و بر گشت تا نشیمنگاه حرکت می کنند. کنار نشیمنگاه نیز ایربگ وجود دارد. این صندلی، دارای قابلیت کشش عضلات می باشد.

نصب و راه اندازی

در فروشگاه مستر رست، ارسال و نصب صندلی های ماساژور بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای و به صورت کاملا رایگان انجام می پذیرد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

فروشگاه مستر رست که همیشه رفاه حال مشتریان را مد نظر قرار می دهد، علاوه بر ارائه بهترین صندلی های ماساژور، گارانتی معتبر ( یک سال برای محصولات میوتو و 2 سال برای محصولات مای فرش) و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال در نظر گرفته است. نیروهای متخصص بخش تعمیرات همگی آموزش دیده و حرفه ای هستند و واردات قطعات صندلی ماساژور به صورت همیشگی و بدون وقفه در حال انجام است تا در صورتی که صندلی مشتریان هنگام تعمیر نیاز به قطعه ای پیدا کرد، با مشکلی مانند نبود قطعه مواجه نشود.

 

سخن آخر

هنگام خرید صندلی ماساژور، با مراجعه به صفحه محصولات می توانید مشخصات صندلی، تکنیک ها و مزایای آن را مشاهده نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و دریافت مشاوره لطفا با شماره 02186090665 تماس بگیرید. در صورتی که تمایل به خرید صندلی های ماساژور در طیف قیمتی بالاتری هستید، می توانید برای صندلی های ماساژور با قیمت بالاتر از 100 میلیون تومان، اقدام به خرید اقساطی 5 الی 10 ماهه کنید.

برای تهیه انواع صندلی ماساژور می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید و یا به صورت حضوری به نمایندگی های فروشگاه های مستر رست (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) مراجعه نمایید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین