در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

مدت زمان استفاده از ماساژور برقی

مدت زمان استفاده از ماساژور برقی

پیشگفتار

با توجه به خستگی مفرطی که در دنیای مدرن امروزی در پی زندگی ماشینی، طرز ناصحیح قرار دادن بدن و پشت میز نشستن های طولانی مدت به وجود می آید، بسیاری از افراد مایل به استفاده از انواع ماساژورهای برقی یا صندلی های ماساژور در منازل خود هستند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید و اگر قصد خرید دستگاه ماساژور برقی را دارید، ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که مدت زمان استفاده از ماساژور برقی برای گرفتن بهترین نتیجه به چه میزان است. در این مقاله علاوه به ارائه راهنمایی هایی در مورد نحوه استفاده صحیح و بهینه از ماساژور برقی، به مدت زمان استفاده از ماساژور دستی برقی به صورت بهینه می پردازیم.

 

آنچه در ادامه در این مقاله از مستر رست به آن می پردازیم:

    🟢 چگونه از ماساژور برقی استفاده کنیم؟

    🟢 مدت زمان مناسب برای استفاده از ماساژور برقی به چه میزان است؟

    🟢 آیا استفاده از ماساژور برقی خوب است؟

      🟢آیا می توانید در صورت تمایل، بیشتر از حد توصیه شده از ماساژور برقی استفاده کنید؟     

    🟢 چند بار در هفته می توان از صندلی ماساژور استفاده کرد؟

    🟢 آیا استفاده از ماساژور روی گردن بی خطر است؟

    🟢 آیا می توان از ماساژور برقی بر روی صورت استفاده کرد؟

    🟢 آیا استفاده از ماساژور سر برقی ایمن است؟

    🟢 آیا لرزش ایجاد شده توسط ماساژور برقی برای عضلات خوب است؟

    🟢 سخن آخر و جمع بندی

 

چگونه از ماساژور برقی استفاده کنیم؟

شیوه استفاده از ماساژور دستی ساده است. سر ارتعاشی دستگاه ماساژور برقی را روی عضله قرار می دهید تا تماس خوبی با ناحیه مورد نظر برقرار شود و اجازه می دهید ارتعاشات به نواحی مختلف بدن نفوذ کنند. با یک ماساژور برقی موثر، این ارتعاشات هستند که کار اصلی را انجام می دهند، بنابراین نیازی به کمک به دستگاه برای ماساژ با فشار دادن یا مالش نیست.

 

مدت زمان مناسب برای استفاده از ماساژور برقی به چه میزان است؟

توصیه می شود با یک ماساژ حداکثر 30 تا 60 دقیقه ای 2 تا 3 بار در هفته شروع کنید. بعد از یک هفته، می‌توانید احساس خود را دوباره ارزیابی کنید و بررسی کنید که آیا باید مدت زمان استفاده از ماساژور برقی را کم یا زیاد کنید. این مقدار برای اندام های مختلف بدن، متفاوت است و بهتر است برای اطمینان خاطر با پزشک خود در مورد مدت زمان استفاده از ماساژور برقی مشورت کنید. برای مثال دستورالعمل های مربوط به محصولات ماساژور پشت با سایر نواحی بدن کمی متفاوت است و به نظر می رسد 30 دقیقه رایج ترین زمان توصیه شده است.

 

آیا استفاده از ماساژور برقی خوب است؟

به زبان ساده، ماساژ تقریباً همیشه برای شما مفید است. ماساژ گردش خون را بهبود می بخشد، جریان کلی خون را بهبود می بخشد و جریان اکسیژن به بافت ها را افزایش می دهد که این کار، به کاهش تنش عضلانی و بهبود ریکاوری بدن کمک می کند.

 

آیا می توانید در صورت تمایل، بیشتر از حد توصیه شده از ماساژور برقی استفاده کنید؟

توصیه می شود که از مدت زمان استفاده از ماساژور برقی پیشنهاد شده برای حفظ سلامت خودتان تجاوز نکنید.به یاد داشته باشید که اگر فردی غیر متخصص از ماساژور به طور نامناسب یا بیش از حد توصیه شده استفاده کند، ممکن است باعث اختلال در عملکرد اندام شود. به عنوان مثال، اگر کسی از ماساژور بر روی فرآیندهای عرضی مهره استفاده کند، ممکن است این کار باعث بروز مشکلاتی در فرد شود.

 

چند بار در هفته می توان از صندلی ماساژور استفاده کرد؟

می توانید بعد از خرید صندلی ماساژور از صندلی ماساژ خود حدود سه تا چهار بار در هفته برای حداکثر اثربخشی برای درد کمر، گردن یا شانه استفاده کنید. اگر از صندلی برای تسکین استرس یا آرامش استفاده می کنید، یک تا سه بار در هفته خوب است.

 

آیا استفاده از ماساژور روی گردن بی خطر است؟

یکی از ماساژور ها محبوب بین مردم ماساژور سر و گردن است،گردن یک ناحیه بسیار آسیب پذیر در بدن است که به نخاع متصل است و همین مساله، ماساژ گردن را حساس تر و خطرناک تر از سایر نواحی بدن می کند. ماساژ به خودی خود بی ضرر است، اما اگر فرد در حین ماساژ، فشار زیادی وارد کند، ممکن است بعد از جلسه ماساژ، این کار منجر به ایجاد احساس درد و بی حالی در اوشود. فشار نادرست به قسمت آسیب دیده در بدن نیز نه تنها مفید نیست بلکه احتمال دارد در نهایت آسیب را بیشتر تشدید کند.

 

آیا می توان از ماساژور برقی بر روی صورت استفاده کرد؟

در صورتی که از دستگاه مناسب با شدت و دمای مناسب استفاده کنید و دقت لازم را داشته باشید، استفاده از ماساژور بر روی صورت بلامانع است.همچنین استفاده و خرید فیس براش شارژی برای صورت نیز می تواند بسیار موثر باشد.

 

آیا استفاده از ماساژور سر برقی ایمن است؟

خرید ماساژورهای پوست سر، به ‌ویژه دستگاه هایی که برند معتبر دارند و مورد تأیید  قرار گرفته ‌اند، جایگزین مطمئنی برای ماساژ سر به جای ناخن یا انگشتان شما هستند، زیرا احتمال خطا و آسیب کمتری دارند.

 

آیا لرزش ایجاد شده توسط ماساژور برقی برای عضلات خوب است؟

ارتعاش ایجاد شده توسط ماساژور برقی، اثربخشی بالایی در انعطاف پذیری نواحی مختلف بدن را نشان داده است. ارتعاش می تواند به صورت منطقه ای و یا بر روی کل بدن اعمال شود. ویبره درمانی، قدرت عضلانی، رشد قدرت، آگاهی حرکتی، کاهش درد عضلانی، افزایش دامنه حرکتی و افزایش جریان خون در زیر پوست را بهبود می بخشد.

 

سخن آخر و جمع بندی

یکی از سوالاتی که به طور مکرر توسط خریداران ماساژور برقی مطرح می شود این است که آیا استفاده روزانه از ماساژور برقی  اشکالی ندارد؟ با توجه توصیه انجمن ماساژ و موسسه ملی بهداشت پیشنهاد می شود بسته به هدفتان از از ماساژ، از دستگاه ماساژور برقی خود برای حداقل 15 ثانیه و حداکثر 2 دقیقه برای هر گروه عضلانی استفاده کنید. یک جلسه تمام بدن بهتر است بیش از 15 دقیقه نباشد.  اگر از کمردرد مزمن یا درد مزمن عضلانی رنج می برید، صندلی‌های ماساژ به شما کمک می ‌کنند تا درد و استرس خود را کاهش دهید و احساس آرامش پیدا کنید اما به خاطر بسپارید که استفاده بیش از حد از ماساژور برقی ممکن است منجر به انواع آسیب های عضلانی، التهاب و کبودی در بافت‌های مختلف بدن ‌شود، بنابراین ضروری است که حتی از بهترین برند صندلی ماساژور تمام بدن در حد متعادل استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید در مورد مدت زمان استفاده از ماساژور برقی برای نواحی مختلف بدن از پرسنل فروشگاه مستر رست، مشاوره رایگان بگیرید. چنانچه تمایل به خرید آنلاین هر یک از انواع ماساژور های برقی یا صندلی ماساژ را دارید، می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید.همچنین مجموعه ما تنها وارد کننده انحصاری محصولات برند مستر رست،میوتو،مای فرش است و لازم به ذکر است که ارسال کلیه محصولات به صورت رایگان می ‌باشد. همچنین می ‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های فروشگاه مستررست (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تلفن 02186090665  تماس بگیرید.

 

همچنین در صورت تمایل به مشاوره یا ارتباط با کارشناسان و متخصصین مستر رست می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید.

دیگر مقالات پر بازدید مستر رست

ماساژور سر برای رشد مو | بهترین ماساژور دستی برقی | قیمت ماساژور سر برقی | خرید ماساژور سر برقی | خرید ماساژور دستی برقی | کاربرد ماساژور برقی | ماساژور سر از کجا بخریم | انواع ماساژور دستی برقی 

 

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین