در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

خرید ماساژور سر برقی

مقدمه

ما همیشه به دنبال راه هایی برای رشد و حفظ موهای سالم هستیم. بنابراین وقتی می شنویم که وسیله ای مانند ماساژور پوست سر از نظر تئوری می تواند به رشد سریع مو کمک کند، کاملا طبیعی است که توجهمان جلب شود. اما آیا واقعا این ماساژورها کار آمد هستند؟یا ماساژور سر از کجا بخریم برای یافتن جواب این سوال، با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی ماساژور پوست سر، فواید آن و راهنمایی برای خرید ماساژور سر برقی می پردازیم.

 

آنچه در این مقاله می خوانید:

    🟢ماساژور سر برقی چیست؟

    🟢ماساژور سر برقی چگونه کار می کند؟

    🟢آیا استفاده از ماساژور سر برقی باعث رشد سربع تر موها می شود؟

     🟢هنگام خرید ماساژور سر برقی چه عواملی را باید در نظر بگیرید؟

     🟢معرفی برخی از بهترین ماساژور های سر برقی برای خرید

     🟢راهنمای خرید ماساژور سر برقی

 

ماساژور سر برقی چیست؟

ماساژور پوست سر دستگاهی است که پوست سر شما را ماساژ می دهد. ماساژور پوست سر، در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد. برخی از این ماساژورها دستی هستند و بدون نیاز به برق قابل استفاده هستند و در مقابل برخی برقی هستند. به طور کلی بیشتر ماساژور های سر قابل حمل و دستی هستند، می‌تواند لایه‌ برداری کند، باقی ‌مانده‌ مواد و شوره سر را از بین ببرد و گردش خون در فولیکول را افزایش دهد. همچنین گفته می شود که ماساژورهای پوست سر به سرم ها و محصولات مو اجازه می دهند بهتر عمل کنند و جذب شوند. استفاده از ماساژور پوست سر گردش خون را افزایش می دهد و همچنین می تواند به استرس و تنش کمک کند.

 

ماساژور سر برقی چگونه کار می کند؟

به طور کلی، می توانید موها را به آرامی با ماساژور پوست سر شانه کنید یا برس بزنید. برخی از ماساژورهای پوست سر را می توان در حمام روی موهای خیس استفاده کرد، در حالی که برخی دیگر مانند ماساژورهای برقی فقط باید روی موهای خشک استفاده شوند. بهترین راه برای استفاده حداکثری از دستگاه، استفاده از آن در حرکات دایره ای شکل است. این کار به شل شدن سلول های مرده پوست کمک می کند.

محدودیتی برای استفاده از ماساژور پوست سر وجود ندارد. اگر به دنبال خلاص شدن از شر شوره سر هستید، استفاده از آن در حمام عالی است یا اگر پسوریازیس دارید نیز استفاده از ماساژور سر می‌تواند مفید باشد، زیرا سلول‌های مرده پوست با آب نرم می‌شوند.

استفاده از ماساژورهای پوست سر به بیمارانی که موهای نازک دارند توصیه می شود و بهتر است قبل از استفاده از محصولاتی مانند سرم سر از آن استفاده شود. رگ‌های خونی زمانی که گردش خون عالی باشد، گشادتر می‌شوند و این امر به جذب موثرتر محصول به پوست سر کمک می‌کند.

 

آیا استفاده از ماساژور سر برقی باعث رشد سربع تر موها می شود؟

هر چند مدرک علمی دال بر اثبات تاثیر استفاده از ماساژور سر برقی بر افزایش رشد مو وجود ندارد،اما مچله سلامت خانه سفید و مجله سلامت یاهو در مقالاتی اثبات کرده اند که ماساژ پوست سر به افزایش گردش خون در این ناحیه کمک می کند.

فردی که به دلیل گردش خون ضعیف دچار ریزش مو شده است می تواند از ماساژور پوست سر بهره مند شود. می توانید علاوه بر استفاده از ماساژور سر، از سرم های رشد مو با ماساژور پوست سر استفاده کنید تا محصول به طور موثر جذب شود. به طور کلی هر کسی که شوره سر یا درماتیت سبورئیک را تجربه می‌کند می‌تواند از برداشتن منظم تجمعات یا چربی، پوست مرده یا مواد زائد سود ببرد.

بنابراین، در حالی که استفاده از ماساژور سر برقی، لزوماً رشد سریع مو را تضمین نمی کند، ماساژ پوست سر ابزار بسیار مفیدی است اگر به دنبال مراقبت از سلامت کلی موهای خود هستید.

امروزه اهمیت مراقبت از پوست سر بر همگان روشن است. افزودن یک ماساژور پوست سر به روتین مراقبت از پوست سر، نه تنها منجر به ایجاد حس خوبی می شود و تنش پوست سر را کاهش می دهد، بلکه تجمع محصول و چربی اضافی را کاهش می دهد، رشد مو را تشویق می کند و سلامت پوست سر را بهبود می بخشد. در حالی که ماساژ پوست سر بخش مورد علاقه بسیاری از افراد است، به لطف طیف گسترده ای از ماساژورهای پوست سر برقی موجود در بازار، لازم نیست برای تجربه و لذت بردن از آن به سالن های ماساژ و زیبایی مراجعه کنید. ماساژورهای غیر الکترونیکی پوست سر را می توان هنگام استفاده از شامپو یا نرم کننده استفاده کرد، در حالی که مدل های الکترونیکی معمولاً خارج از حمام استفاده می شوند و اغلب می توانند روی گردن یا سایر نواحی بدن شما نیز استفاده شوند.

برای کشف بهترین ماساژور های پوست سر برای سلامت و بهبود شرایط پوست سرتان پیشنهاد میکنم که حتما به خواندن این مقاله را ادامه دهید.

 

هنگام خرید ماساژور سر برقی چه عواملی را باید در نظر بگیرید؟

ماساژورهای پوست سر در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شوند و قبل از خرید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • کدام مشکلات پوست سر را می خواهید حل کنید؟ برخی از ماساژورهای پوست سر برای کاهش تنش طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر شوره سر را هدف قرار می دهند یا به ویژه در لایه برداری پوست و از بین بردن رسوبات موجود در کف سر خوب هستند. برخی از ماساژورهای پوست سر را می توان برای کمر، گردن، پاها و سایر قسمت های بدن نیز استفاده کرد.
  • آیا شما یک مدل ماساژور سر برقی می خواهید؟ برخی از ماساژورهای پوست سر را می توان به صورت دستی و بدون برق استفاده کرد، در حالی که برخی دیگر به باتری نیاز دارند.
  • نوع موی شما چگونه است؟ برخی از ماساژورهای پوست سر روی هر نوع مویی جواب می دهند، در حالی که برخی دیگر به ویژه روی موهای ضخیم، مجعد یا نازک کار آمد هستند.

معرفی برخی از بهترین ماساژور های سر برقی برای خرید

هنگام انتخاب محصول مناسب، ابتدا تمام مسائل مربوط به ماساژورهای پوست سر، با در نظر گرفتن سبک زندگی و نیازهای بودجه متفاوت در نظر بگیرید. سپس، محصولات مختلف را بررسی کنید. در صورت نیاز می توانید از مشاوره حرفه ای و رایگان تیم متخصص مستر رست استفاده کنید. اینک فهرست را به 3 مدل از بهترین ماساژورهای برقی پوست سر در بازار محدود کردیم، که برای مقابله با طیف گسترده ای از مشکلات در قیمت های مختلف طراحی شده اند. این ماساژور ها از برند مستر رست و برند ایتالیایی و معتبر میوتو انتخاب شده اند.

ماساژور سر و بدن والنتیا

ماساژور سر برقی والنتیا علاوه بر تحریک کردن نقاط طب سوزنی موجود در کف سر، گره ها را باز کرده و گردش خون را بهبود می بخش و تسریع می کند. ماساژور سر برقی والنتیا به کاهش سردرد کمک می کند و اضطراب را به سرعت از بین می برد. در صورت وجود مشکلاتی مانند ریزش مو یا نازک شدن تار موها، با استفاده از یک ماساژور خوب سر، فولیکول های مو را تحریک کرده و با بهبود جریان خون، مواد مغذی بیشتری را به سمت کف سر هدایت کرده و به این شکل به تقویت رشد موهایتان کمک کنید. ماساژور سر والنتیا دارای 4 سری ماساژ برای تحریک رشد مو، پاکسازی عمیق و رهایی از اضطراب است که هم در جهت ساعتگرد و هم در خلاف جهت عقربه‌های ساعت حرکت می کنند و ماساژی آرام‌بخش را به شما هدیه می کنند. از این ماساژور می توانید برای ماساژ کل بدن استفاده کنید. برای مثال می توانید پوست سر، گردن، شانه‌ها، پشت، بازو، ساق پا و ... را به کمک این ماساژور، ماساژ دهید. این ماساژور به سادگی قابل حمل است و با توجه به داشتن باتری لیتیومی قوی امکان استفاد از ماساژور، در حین سفر یا در محل کار، برای شما فراهم شده است.

ماساژور جیبی دستی سر و گردن مدل KM10

ماساژور جیبی دستی سر و گردن مستر رست مدل KM10 ، به علت داشتن اندازه کوچک، وزن بسیار کم و جمع و جور بودن آن، به سادگی از قابلیت حمل برخوردار است و برای استفاده در محل کار، سفر، منزل و ... بسیار مناسب است. با وجود کوچک بودن سایز دستگاه، ماساژ از قدرت قابل ملاحظه و خوبی برخوردار است. ماساژور جیبی دستی سر و گردن KM10، دارای 4 سری جهت ماساژ پشت و ستون فقرات، ماساژ گره های عضلانی بزرگ، گردن و پشت سر، بافت های نرم بدن مانند شکم، پهلو، ران و ... است. این 4 سری و کاربرد آن ها به شرح زیر است:

  1. سری توپی: برای نواحی عضلانی بزرگ مانند چهار سر، باسن و غیره.
  2. سری U شکل: سری U شکل، برای تحریک نواحی مانند مانند شانه، گردن، عضلات ستون فقرات، ساق پا و تاندون آشیل.
  3. سری گلوله ای: سری طراحی شده برای ماساژ نقاط ماشه و گره های بافت های عمیق بدن با دقت بالا.
  4. سری تخت: سری سیلیکونی جهت استفاده در کل بدن برای شل کردن عضلات بدن از جمله بخش های عضلانی نزدیک به مفاصل استخوانی.

دستگاه ماساژورجیبی دستی سر و گردن مستر رست دارای باتری لیتیومی قابل شارژ با قدرت 5 وات می باشد که برای مدت 2 الی 3 ساعت قابل استفاده است.

ماساژور سر و گردن اولینا

ماساژور سر و گردن اولینا از برند ایتالیایی میوتو با استفاده از تکنولوژی ماساژ سه بعدی، جریان گردش خون را بهبود می بخشد، ذهن را آرام کرده و در از بین بردن تنش نقش دارد. این ماساژور سر ایتالیایی قابل استفاده برای نواحی مختلف بدن است و یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ریزش مو می باشد. بهره مندی از موهای جذاب و زیبا، تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و اعتماد به نفس افراد دارد. برای رسیدگی به مو، گاهی اوقات به جای رفتن به سالن های زیبایی گران قیمت، تنها چیزی که موهای شما نیاز دارد استفاده از یک ماساژور با کیفیت برای ایجاد حس آرامش بخش در پوست سر است تا موهای شما را در صورت آسیب دیدگی و خشکی دوباره احیا کند.

خرید ماساژور سر برقی

چنانچه تمایل به خرید آنلاین ماساژور سر برقی را دارید، می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید. ارسال کلیه محصولات به صورت رایگان می‌باشد. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های فروشگاه مستر رست (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02186090665  تماس بگیرید.

 

همچنین در صورت تمایل به مشاوره یا ارتباط با کارشناسان و متخصصین مستر رست می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید.

دیگر مقالات پر بازدید مستر رست

ماساژور سر برای رشد مو | بهترین ماساژور دستی برقی | قیمت ماساژور سر برقی | خرید ماساژور سر برقی | ماساژور سر از کجا بخریم | کاربرد ماساژور برقی | مدت زمان استفاده از ماساژور برقی

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین