در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

قیمت ماساژور سر برقی

ویترین

مقدمه

استفاده از ماساژور سر برقی با خود حس فوق العاده ای به دنبال می آورد. علاوه بر ایجاد حس لذت، ماساژ سر همچنین می تواند علائم سردرد را کاهش داده، استرس را کم کرده و رشد مو را نیز افزایش دهد. اما بهترین خبر برای شما این است که  می توانید با استفاده از ماساژور سر برقی، ماساژ سر را در خانه انجام دهید.در این مقاله از مستر رست  به دنبال پاسخ به سوالاتی مثل ماساژور سر از کجا بخریم رفته ایم و سعی کرده ایم که راهنمایی مفید برای خرید ماساژور سر برقی خود جمع آوری و با شما به اشتراک بگذاریم.

 

آنچه در این مقاله باهم بررسی خواهیم کرد:

   🟢 فواید استفاده از ماساژور سر برقی

   🟢 معرفی محصولات برتر دسته بندی ماساژور سر برقی مستر رست

   🟢 معرفی بهترین برند های موجود ماساژور برقی در بازار

   🟢 عوامل موثر بر قیمت ماساژور سر برقی

   🟢خرید اقساطی ماساژور سر برقی

   🟢 راهنمای خرید ماساژور سر برقی

 

فواید استفاده از ماساژور سر برقی

مزایای استفاده از ماساژور سر برقی به نوع ماساژ سر بستگی دارد ولی به طور کلی برخی مزایای ماساژ سر به شرح زیر است:

1.رهایی از تنش

2.درد میگرن و سردرد را تسکین می دهد

3.استرس را کاهش می دهد

4.احساس آرامش را افزایش می دهد

5.به حالت دادن به پوست سر کمک می کند

6.به بهبود گردش خون در ناحیه سر و گردن کمک می کند

7.موهای شما نمنجر به رشد مو می شود

8.همچنین اگر موهای شما نازک است یا به اندازه گذشته ضخیم نیست، ممکن است بخواهید از مزایای ماساژ پوست سر بهره ببرید. در یک مطالعه کوچک در سال 2016، شرکت کنندگان پس از 24 هفته ماساژ روزانه پوست سر، افزایش ضخامت مو را تجربه کردند.

9.فشار خون را کاهش می دهد: بر کسی پوشیده نیست که ماساژ پوست سر می تواند به کاهش استرس های روزانه و ایجاد احساس آرامش کمک کند. یک مطالعه در سال 2016 همچنین نشان داد که هر دو ماساژ 15 و 25 دقیقه ای پوست سر می توانند فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را در شرکت کنندگان زن کاهش دهند. این ممکن است به این دلیل باشد که ماساژ سر می تواند به بهبود گردش خون کمک کند، که تأثیر مثبتی بر شل شدن عروق خونی و عضلات گردن دارد همچنین مجله سلامت سیب نیز موارد مطرح شد در این مطالعات را بررسی و تایید کرده است.

10.علائم سردرد تنشی را کاهش می دهد: سردرد تنشی معمولاً باعث درد در سر و گردن و پشت چشم می شود. انقباضات عضلانی اغلب باعث ایجاد این نوع سردردها می شود. انجمن ماساژ درمانی آمریکا گزارش می دهد که ماساژ پوست سر ممکن است به کاهش شدت، مدت و دفعات سردرد تنشی کمک کند. این امر ممکن است به دلیل اثر آرامش بخش ماساژ سر بر روی عضلات گردن باشد.

11.استفاده از یک ماساژور سر برقی خوب، قدرت کاهش استرس و درد را در اکثر مواقع دارد. انواع گوناگونی از ماساژرهای سر برقی در بازار وجود دارد که برای شما امکان لذت بردن از ماساژ سر را در مدت چند دقیقه و بدون اینکه نیاز باشد خانه خود را ترک کنید، فراهم می کند. برای کمک به انتخاب شما برای خرید یک ماساژور سر برقی با کیفیت، در اینجا لیستی از ماساژورهای سر برقی را آورده ایم که با توجه به بودجه خود، هر یک از ماساژورهایی که نیازهایتان را برطرف می کند، می توانید تهیه کنید تا از مزایای یک جلسه ماساژ در منزل خود بهره مند شوید.

 

تعدادی از بهترین مدل های ماساژور سر برقی با قیمت مناسب:

 

ماساژور سر و بدن والنتیا

ماساژور سر برقی والنتیا چند عملکرد به صورت همزمان دارد به این صورت که علاوه بر تحریک کردن نقاط طب سوزنی موجود در کف سر، گره ها را باز کرده و گردش خون را بهبود می بخش و تسریع می کند.

ماساژور سر برقی والنتیا به کاهش سردرد کمک می کند و اضطراب را به سرعت از بین می برد. در صورت وجود مشکلاتی مانند ریزش مو یا نازک شدن تار موها، با استفاده از یک ماساژور خوب سر، فولیکول های مو را تحریک کرده و با بهبود جریان خون، مواد مغذی بیشتری را به سمت کف سر هدایت کرده و به این شکل به تقویت رشد موهایتان کمک کنید.

ماساژور سر والنتیا دارای 4 سری ماساژ برای تحریک رشد مو، پاکسازی عمیق و رهایی از اضطراب است که هم در جهت ساعتگرد و هم در خلاف جهت عقربه‌های ساعت حرکت می کنند و ماساژی آرام‌بخش را به شما هدیه می کنند. از این ماساژور می توانید برای ماساژ کل بدن استفاده کنید. برای مثال می توانید پوست سر، گردن، شانه‌ها، پشت، بازو، ساق پا و ... را به کمک این ماساژور، ماساژ دهید. این ماساژور به سادگی قابل حمل است و با توجه به داشتن باتری لیتیومی قوی امکان استفاد از ماساژور، در حین سفر یا در محل کار، برای شما فراهم شده است.

ماساژور جیبی دستی سر و گردن KM10

ماساژور جیبی دستی سر و گردن مستر رست مدل KM10 ، به دلیل داشتن اندازه کوچک، وزن بسیار کم و جمع و جور بودن آن، به سادگی از قابلیت حمل برخوردار است و برای استفاده در محل کار، سفر، منزل و ... بسیار مناسب است. با وجود کوچک بودن سایز دستگاه، ماساژ از قدرت قابل ملاحظه و خوبی برخوردار است. ماساژور جیبی دستی سر و گردن KM10، دارای 4 سری جهت ماساژ پشت و ستون فقرات، ماساژ گره های عضلانی بزرگ، گردن و پشت سر، بافت های نرم بدن مانند شکم، پهلو، ران و ... است. این 4 سری و کاربرد آن ها به شرح زیر است:

  1. سری توپی: برای نواحی عضلانی بزرگ مانند چهار سر، باسن و غیره.
  2. سری U شکل: سری U شکل، برای تحریک نواحی مانند مانند شانه، گردن، عضلات ستون فقرات، ساق پا و تاندون آشیل.
  3. سری گلوله ای: سری طراحی شده برای ماساژ نقاط ماشه و گره های بافت های عمیق بدن با دقت بالا.
  4. سری تخت: سری سیلیکونی جهت استفاده در کل بدن برای شل کردن عضلات بدن از جمله بخش های عضلانی نزدیک به مفاصل استخوانی.

دستگاه ماساژورجیبی دستی سر و گردن مستر رست دارای باتری لیتیومی قابل شارژ با قدرت 5 وات می باشد که برای مدت زمان 2 الی 3 ساعت بدون بروز هیچ مشکلی قابل استفاده است.

ماساژور سر و گردن اولینا

ماساژور سر و گردن اولینا از برند ایتالیایی میوتو است. این ماساژور با استفاده از تکنولوژی ماساژ سه بعدی، جریان گردش خون را بهبود می بخشد، ذهن را آرام کرده و در از بین بردن تنش نقش دارد. این ماساژور سر و گردن ایتالیایی قابلیت استفاده برای کل نواحی بدن را دارد و یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری و کاهش از ریزش مو می باشد. داشتن موهای جذاب و زیبا و سالم، تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و افزایش اعتماد به نفس افراد دارد. برای رسیدگی به مو، بعضی اوقات به جای رفتن به سالن های زیبایی گران قیمت، تنها چیزی که موهای شما نیاز دارد استفاده از یک ماساژور سر با کیفیت برای ایجاد حس آرامش بخش در پوست سر است تا موهای شما را در صورت آسیب دیدگی و خشکی دوباره احیا کند، سلامت را به موهای شما باز گرداند و تنش موجود را کاهش دهد.

بهترین برند ماساژور سر برقی

با توجه به گستردگی نام های تجاری که امروزه در فروشگاه های مختلف می بینید مطمئنا یکی از دغدغه های شما برند های معتبر خرید ماساژور سر برقی خواهد بود که در مستر رست بهترین برند هایی که نمرات مطلوبی را از دیدگاه کاربران سایت آمازون نیز بدست آورده اند موجود بوده و شما به راحتی می توانید به آن .های اعتماد کنید سه برند مستر رست،میوتو و مای فرش نام های تجاری هستند که با ضمانت نامه معتبر و قیمتی مناسب در وبسایت به فروش می روند

قیمت ماساژور سر برقی

طیفی از قیمت ماساژورهای سر برقی وجود دارد که این قیمت با توجه به نرخ ارز، عملکرد و ویژگی های ماساژور تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت ماساژور سر برقی و ویژگی های هر محصول به صورت جداگانه، لطفا به صفحه فروشگاه مستر رست مراجعه نمایید.به طور کلی خرید ماساژور سر برقی با قیمت مناسب خدمتی است که مستر رست با همراهی بهترین برند های بازار برای شما رقم می زند و خیال شما می تواند بابت قیمت ماساژور سر برقی راحت باشد.

 

خرید اقساطی ماساژور سر برقی

مجموعه مستر رست این امکان را برای شما مشتریان عزیز و گرانقدر فراهم کرده است تا بتوانید تمامی محصولات سایت و به طور مشخص ماساژور سر برقی را با همان قیمت و به صورت اقساطی تهیه کنید.

 

راهنمایی خرید ماساژور سر برقی

ما در مقاله خرید ماساژور سر برقی به طور کامل به بررسی نکات مهم خرید این محصول پرداخته ایم.چنانچه تمایل به خرید آنلاین ماساژور سر برقی را دارید، می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید. ارسال کلیه محصولات به صورت رایگان می‌باشد. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های فروشگاه مستر رست (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02186090665  تماس بگیرید یا از طریق فرم زیر شماره تماس خود را وارد کرده تا کارشناسان و متخصصین مستر رست درر سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

همچنین در صورت تمایل به مشاوره یا ارتباط با کارشناسان و متخصصین مستر رست می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید.

دیگر مقالات پر بازدید مستر رست

ماساژور سر برای رشد مو | بهترین ماساژور دستی برقی | قیمت ماساژور سر برقی | خرید ماساژور سر برقی | ماساژور سر از کجا بخریم | کاربرد ماساژور برقی | مدت زمان استفاده از ماساژور برقی

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین