در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

ماساژور سر برای رشد مو

ماساژور سر برای رشد مو

پیشگفتار

بسیاری از افراد در برهه های مختلف زندگی، دچار ریزش مو می شوند. اساساً علل ریزش مو برای همه افراد یکسان نیست، بنابراین مهم است که بفهمید چه عاملی باعث ریزش مو شده است. در حالی که برخی از انواع ریزش مو به افزایش سن و عوامل ژنتیکی مربوط می شوند، برخی دیگر ممکن است به عدم تعادل هورمونی، کمبود مواد مغذی یا شرایط التهابی پوست سر مربوط باشند. در این مقاله به ارائه راه کارهایی برای تقویت مو و تاثیر استفاده از ماساژور سر برای رشد مو پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

در ادامه به موارد زیر خواهیم پرداخت:

 

    🟢چگونه موهای ضخیم‌ تری و پرتری می توانیم داشته باشیم؟ 

    🟢چگونه به پرپشت شدن موها کمک کنیم؟ 

    🟢نحوه استفاده از ماساژور سر برای رشد مو 

    🟢آیا ماساژورهای برقی پوست سر واقعا رشد مو را تحریک می کنند؟ 

    🟢آیا استفاده از ماساژور سر برای رشد مو فوایدی دارد؟ 

    🟢ماساژور سر برای رشد مو مستر رست 

    🟢سخن آخر و جمع بندی 

 

چگونه موهای ضخیم‌ تری و پرتری می توانیم داشته باشیم؟

اگر می خواهید تارهای قوی تر و سالم تری داشته باشید، در اینجا نکاتی در خصوص نحوه تقویت کردن موها آورده شده است.

اگر از افراد مختلفی بپرسید که دوست دارند موهایشان چگونه به نظر برسد یا چه احساسی داشته باشند، احتمالاً در کنار توصیف‌های براق، سالم، ضخیم و موارد مشابه را خواهید شنید. تارهای مو ممکن است به دلایل متعددی نازک شوند، به این معنی که رویکردی برای بازگرداندن ضخامت که برای شخص دیگری کارآمد و موثر است، لزوماً تفاوتی در موهای منحصر به فرد شما ایجاد نمی کند. اما به طور کلی برای جلوگیری از اتلاف وقتتان با مواردی برای ضخیم شدن موهایتان که بعید است کمک کننده باشد، برخی از موثرترین راه حل ها را برای ضخیم شدن موهایتان با شما به اشتراک می گذاریم.

تنظیم عادات سبک زندگی یا شیوه‌های آرایش مو یا جستجوی درمان‌های ریزش مو بهترین راه حل‌ برای ضخیم ‌تر کردن تارهای مو است. اما قبل از شروع به مطالعه چگونگی داشتن موهای ضخیم، خوب است که زمینه ای در مورد اینکه چرا ممکن است در وهله اول دچار داشتن تار موهای نازک شده باشید، داشته باشید. رشته های مو از منافذ پوست شما به نام فولیکول رشد می کنند. این فولیکول‌ها می‌توانند به دلایل مختلفی باریک ‌تر شوند، در آن زمان رشته‌های نازک ‌تری از آن فولیکول شروع به رشد می ‌کنند. توجه داشته باشید، کاهش حجم مو می‌تواند ناشی از ریزش مو نیز باشد، که به سرعت ریزش تارها از پوست سر شما اشاره دارد تا ضخامت تارهای به صورت جداگانه. در زیر خلاصه ای از رایج ترین دلایل کاهش ضخامت تارهای مو، آورده شده است.

✔️ آلوپسی آندروژنتیک، با نام مستعار طاسی الگوی مردانه یا طاسی الگوی زنانه، وضعیتی است که در آن فولیکول‌های مو به مرور زمان کوچک می‌شوند تا در نهایت ناپدید شوند.

✔️ آلوپسی آره آتا، یک بیماری خودایمنی ریزش مو، باعث می شود تارهای مو قبل از ریزش به تدریج باریک تر شوند.

✔️ تغییرات رژیم غذایی می تواند منجر به کمبود مواد مغذی شود و می تواند منجر به نازکتر شدن تارهای مو شود.

✔️ استفاده مکرر از مدل موهای تنگ می تواند باعث آسیب به ریشه فولیکول های مو شود.

✔️ تغییرات هورمونی ناشی از بارداری، یائسگی یا شروع یک داروی جدید نیز می تواند منجر به نازک تر شدن تارهای مو شود.

چگونه به پرپشت شدن موها کمک کنیم؟

استراتژی‌های زیر معمولاً مؤثرترین راه‌ها برای کسانی است که نمی‌دانند چگونه موهای پر‌تری داشته باشند.

✔️عادات سبک زندگی سالم را تمرین کنید.

بسته به اینکه عادات روزانه شما چگونه به نظر می رسد، انجام چند تغییر در سبک زندگی ممکن است به شما کمک کند موهای پرپشت تری داشته باشید. خواب کافی، حفظ یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم برای سلامت کلی افراد مهم هستند و بنابراین می‌توانند بر سلامت مو، ناخن و پوست تأثیر بگذارند. یک سبک زندگی سالم برای کمک به بدن شما برای سازگاری با اثرات استرس ضروری است و می تواند بر رشد مو تاثیر بگذارد.

✔️ روال شیوه آرایش مو خود را دوباره ارزیابی کنید.

کاهش ضخامت مو اغلب ناشی از این است که همیشه موهای خود را محکم به عقب کشیده اید. نتیجه این است که اگر می‌خواهید موهای ضخیم‌تری داشته باشید، بهتر است از مدل موی دم اسبی در حد متعادل و کم استفاده کنید. درعوض، سعی کنید موهایتان را باز بگذارید و یا مدل بافت های شل را انتخاب کنید. حتی تغییر نحوه باز کردن موهایتان می تواند مفید باشد. برس زدن را از پایین به بالا، در نظر بگیرید، به این معنی که از انتهای موهای خود شروع کنید و بعد به سمت ریشه حرکت کنید. این رویکرد ملایم تر برای برس زدن، کشش وارد شده بر روی ریشه فولیکول را محدود و کم می کند.

✔️  یک روش درمان ریزش مو را دنبال کنید.

بسته به اینکه نگران ضخیم شدن موها، کاهش ریزش یا هر دو هستید، درمان های مختلف ریزش مو می تواند مفید باشد. نتایج این درمان‌ها احتمالاً برای کسانی که با ریزش یا نازک شدن موی محسوس سروکار دارند، چشمگیرتر خواهد بود. برای مثال، درمان‌های پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) می‌تواند به بیماران مبتلا به آلوپسی و افراد بدون ریزش مو با تقویت فولیکول‌های مو در پوست سر با تحریک جریان خون و پر کردن فولیکول‌ها با فاکتورهای رشد کمک کند. درمان‌های دیگری که می‌توانند برای ضخیم ‌تر شدن مو مؤثر باشند عبارتند از درمان‌های تجویزی مانند اسپیرونولاکتون و ماینوکسیدیل، درمان‌های بدون نسخه مانند روگین و کلاه‌های نور درمانی سطح پایین (LLLT) که با توجه به توصیه متخصص پوست و مو می توانید یکی از این درمان ها را دنبال کنید.

✔️  لایه برداری

حفظ سلامت پوست سر با استفاده از لایه برداری خوب برای سلامت موهای شما موثر است. به گفته کارشناسان، دلیل آن این است که تجمع محصول مانع از باز شدن فولیکول‌های مو می ‌شود که می‌تواند تعداد رشته‌هایی را که می ‌توانند از یک فولیکول رشد کنند، کاهش دهد. بعلاوه، اگر اجازه دهید مقدار زیادی محصول جمع شود، پوست سر می تواند تحریک شود و حتی می تواند در شرایطی مانند پسوریازیس، اگزما و شوره سر منجر به تشدید شرایط نا به سامان مو شود که همگی می توانند رشد مو را مختل کنند.

✔️  استفاده از ماساژور سر برای رشد مو

این ابزارهای آرامش بخش برای ارائه ماساژ پوست سر به منظور تقویت رشد مو طراحی شده اند. علاوه بر این واقعیت که ماساژ پوست سر بسیار مفرح است، با مزایای رشد مو نیز همراه است. از آنجایی که اکثر مردم هر روز به آرایشگر یا ماساژور مراجعه نمی‌کنند، جای تعجب نیست که ماساژورهای پوست سر (ابزارهایی که برای ماساژ پوست سر شما طراحی شده‌اند) در سال‌های اخیر به شدت رایج شده ‌اند. این ابزارها که معمولا دارای دسته و نوک های پلاستیکی کوچک هستند و در کف دست شما قرار می گیرند، بسیار ارزان هستند و نوید موهای سالم تر و وسیله ای برای آرامش دارند. نوع حرفه ای تر این ماساژور ها نیز از نوع برقی است. تحقیقات نشان می دهد که ماساژورهای پوست سر در واقع می توانند رشد مو را تقویت کنند، به لطف تأثیری که بر فولیکول های مو دارند. از جمله مزایای استفاده از ماساژور پوست سر افزایش گردش خون است که به ترویج جریان خون سالم در سرتاسر پوست سر کمک می کند. تقویت جریان خون، مو و پوست سر را با اکسیژن و تغذیه تامین می کند و تحقیقات نشان می دهد که افزایش اکسیژن و مواد مغذی برای سلامت پوست سر بسیار مفید است و می تواند رشد مو را بهبود بخشد و در نتیجه تار مو های ضخیم تر و قوی تر ایجاد کند.

نحوه استفاده از ماساژور سر برای رشد مو

تقریبا همه افراد می توانند بدون توجه به نوع موی خود از استفاده از ماساژورهای پوست سر بهره مند شوند. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، ماساژوری را انتخاب کنید که به شما امکان کنترل فشار موارد بر پوست سر را بدهد. می توانید در صورت تمایل به صورت روزانه از ابزار ماساژور سر استفاده کنید اما حد تعادل را رعایت کنید. با اعمال فشار ملایم، از حرکات دایره ای با ماساژور برای تقویت گردش خون استفاده کنید. می‌توانید از ماساژور همراه با محصولات پوست سر استفاده کنید تا میزان جذب داروهای درمانی را به حداکثر برسانید، و استفاده از ماساژور روی موهای خشک بی ‌خطرتر است، زیرا مو، هنگام خیس شدن، شکننده ‌تر و آسیب پذیرتر است. به خاطر داشته باشید که برای دیدن نتیجه مطلوب در بهبود رشد مو باید حداقل سه الی چهار ماه از دستگاه ماساژور استفاده کنید.

آیا ماساژورهای برقی پوست سر واقعا رشد مو را تحریک می کنند؟

ماساژور برقی پوست سر، گجت جدید و فناوری زیبایی در خانه که نویدبخش پاکسازی پوست سر شما از پوست مرده و تجمع محصولات است، ماهیچه های پوست سر شما را شل می کند و حتی رشد مجدد مو را تقویت می کند. اکثر این ابزارهای ماساژ ارتعاشی نسبتاً مقرون به صرفه هستند. می‌توانید ماساژور دستی را نیز در بازار پیدا کنید و یا از نوع برقی که به سادگی قابل شارژ است، استفاده کنید. در حالی که ادعاهای ماساژور در خصوص از بین بردن ضایعات پوست سر کاملاً قابل توضیح است، ممکن است تعجب کنید که ماساژور سر چگونه به رشد مو کمک می کند. گردش خون با ماساژ پوست سر بهبود می ‌یابد، در نتیجه اکسیژن رسانی به بافت افزایش پیدا کرده و رشد موها بهبود می‌یابد. برخی استدلال می‌کنند که ماساژ سر، مدت چرخه رشد مو را افزایش می‌دهد و به طور بالقوه باعث تخلیه لنفاوی می‌شود.

آیا استفاده از ماساژور سر برای رشد مو فوایدی دارد؟

در حالی که داده‌های قوی وجود ندارد که نشان دهد ماساژورهای الکتریکی پوست سر می ‌توانند به طور خاص به ریزش مو کمک کنند، اما احتمالاً آسیبی هم وارد نمی‌ کنند. بنابراین اگر از ماساژ سر لذت می برید، از انواع ماساژور سر با کیفیت استفاده کنید. فقط مطمئن باشید که هیچ ضربه ای به پوست وارد نمی کنید و اصل تعادل را در استفاده از ماساژور رعایت کنید زیرا ماساژ بیش از حد سر، می تواند باعث تحریک پوست سر و حتی ریزش بیشتر مو شود. در حالی که ماساژ پوست سر ممکن است به شما در کاهش استرس کمک کند، اگر موهایتان دچار ریزش شدید است، باید در اسرع وقت یک قرار ملاقات با یک متخصص پوست رزرو کنید. به این دلیل که علت اصلی ریزش مو برای هر فردی متفاوت است. ریزش مو ممکن است به دلایل هورمونی باشد، اما ممکن است نشانه یک اختلال پزشکی زمینه ای، از جمله بیماری تیروئید، کم خونی، لوپوس یا سیفلیس باشد. همچنین می تواند تاثیر جانبی ناشی از استفاده از داروهای خاصی باشد که برای سایر مسائل پزشکی مصرف می کنید و یا ممکن است به دلیل برخی از روش های آرایش مو یا مربوط به بارداری اخیر، بیماری یا یک عامل استرس زا در زندگی باشد.

ماساژور سر برای رشد مو مستر رست

فروشگاه مستر رست برای شما مجموعه ای از بهترین ماساژورهای سر را فراهم کرده است که به راحتی با کلیک بر روی هر کدام از ماساژورهای زیر، به صفحه محصول هدایت می شوید.

ماساژور سر و گردن اولینا

ماساژور سر و گردن اولینا از برند ایتالیایی میوتو با استفاده از تکنولوژی ماساژ سه بعدی، جریان گردش خون را بهبود می بخشد، ذهن را آرام کرده و در از بین بردن تنش نقش دارد. این ماساژور سر ایتالیایی قابل استفاده برای نواحی مختلف بدن است و یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ریزش مو می باشد. بهره مندی از موهای جذاب و زیبا، تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و اعتماد به نفس افراد دارد. برای رسیدگی به مو، گاهی اوقات به جای رفتن به سالن های زیبایی گران قیمت، تنها چیزی که موهای شما نیاز دارد استفاده از یک ماساژور با کیفیت برای ایجاد حس آرامش بخش در پوست سر است تا موهای شما را در صورت آسیب دیدگی و خشکی دوباره احیا کند.

ماساژور سر و بدن والنتیا

ماساژور سر برقی والنتیا علاوه بر تحریک کردن نقاط طب سوزنی موجود در کف سر، گره ها را باز کرده و گردش خون را بهبود می بخش و تسریع می کند. ماساژور سر برقی والنتیا به کاهش سردرد کمک می کند و اضطراب را به سرعت از بین می برد. در صورت وجود مشکلاتی مانند ریزش مو یا نازک شدن تار موها، با استفاده از یک ماساژور خوب سر، فولیکول های مو را تحریک کرده و با بهبود جریان خون، مواد مغذی بیشتری را به سمت کف سر هدایت کرده و به این شکل به تقویت رشد موهایتان کمک کنید. ماساژور سر والنتیا دارای 4 سری ماساژ برای تحریک رشد مو، پاکسازی عمیق و رهایی از اضطراب است که هم در جهت ساعتگرد و هم در خلاف جهت عقربه‌های ساعت حرکت می کنند و ماساژی آرام‌بخش را به شما هدیه می کنند. از این ماساژور می توانید برای ماساژ کل بدن استفاده کنید. برای مثال می توانید پوست سر، گردن، شانه‌ها، پشت، بازو، ساق پا و ... را به کمک این ماساژور، ماساژ دهید. این ماساژور به سادگی قابل حمل است و با توجه به داشتن باتری لیتیومی قوی امکان استفاد از ماساژور، در حین سفر یا در محل کار، برای شما فراهم شده است.

ماساژور جیبی دستی سر و گردن مدل KM10

ماساژور جیبی دستی سر و گردن مستر رست مدل KM10 ، به علت داشتن اندازه کوچک، وزن بسیار کم و جمع و جور بودن آن، به سادگی از قابلیت حمل برخوردار است و برای استفاده در محل کار، سفر، منزل و ... بسیار مناسب است. با وجود کوچک بودن سایز دستگاه، ماساژ از قدرت قابل ملاحظه و خوبی برخوردار است. ماساژور جیبی دستی سر و گردن KM10، دارای 4 سری جهت ماساژ پشت و ستون فقرات، ماساژ گره های عضلانی بزرگ، گردن و پشت سر، بافت های نرم بدن مانند شکم، پهلو، ران و ... است. این 4 سری و کاربرد آن ها به شرح زیر است:

  1. سری توپی: برای نواحی عضلانی بزرگ مانند چهار سر، باسن و غیره.
  2. سری U شکل: سری U شکل، برای تحریک نواحی مانند مانند شانه، گردن، عضلات ستون فقرات، ساق پا و تاندون آشیل.
  3. سری گلوله ای: سری طراحی شده برای ماساژ نقاط ماشه و گره های بافت های عمیق بدن با دقت بالا.
  4. سری تخت: سری سیلیکونی جهت استفاده در کل بدن برای شل کردن عضلات بدن از جمله بخش های عضلانی نزدیک به مفاصل استخوانی.

دستگاه ماساژورجیبی دستی سر و گردن مستر رست دارای باتری لیتیومی قابل شارژ با قدرت 5 وات می باشد که برای مدت 2 الی 3 ساعت قابل استفاده است.

سخن آخر و جمع بندی

در مقاله ماساژور سر از کجا بخریم اگر ریزش و ضعف مو، ناشی از علل ژنتیکی و بیماری نباشد، استفاده متعادل از ماساژور سر برای رشد مو، یک راه حل مناسب برای کنترل ضعف تارهای مو و تقویت رشد مو است. چنانچه تمایل به خرید آنلاین هر یک از انواع ماساژور سر برای رشد مو را دارید، می‌ توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید. لازم به ذکر است که ارسال کلیه محصولات به صورت رایگان می ‌باشد. همچنین می ‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های فروشگاه مستر رست (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره تلفن 02186090665  تماس بگیرید.

 

همچنین در صورت تمایل به مشاوره یا ارتباط با کارشناسان و متخصصین مستر رست می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید.

دیگر مقالات پر بازدید مستر رست

ماساژور سر برای رشد مو | بهترین ماساژور دستی برقی | قیمت ماساژور سر برقی | خرید ماساژور سر برقی | ماساژور سر از کجا بخریم | کاربرد ماساژور برقی | مدت زمان استفاده از ماساژور برقی

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین