در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

کاربرد ماساژور برقی

کاربرد ماساژور برقی

مقدمه

آیا تاکنون پس از گذراندن یک روز سخت و پرمشغله، احساس نیاز به یک ماساژ درست و حسابی را احساس کرده اید؟  شاید زمان و یا هزینه لازم را برای مراجعه به سالن ماساژ را نداشته باشید و یا بخواهید هر زمان از روز که دلتان می خواهد از خدمات ماساژ بهره مند شوید. در این مقاله به طور کامل برای شما انواع ماساژور، کاربرد ماساژور برقی و مزایای استفاده از ماساژور را بیان می کنیم.

 

آنچه در این مقاله درباره کاربرد ماساژور برقی به آن خواهیم پرداخت:

 

   🟢ماساژور ها چه انواعی دارند؟ 

   🟢ماساژور برقی بر حسب کاربرد چگونه دسته بندی می شود؟ 

   🟢کاربرد ماساژور برقی 

   🟢در حین استفاده و نگهداری از ماساژور برقی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ 

   🟢ماساژور برقی چگونه کار می کند؟ 

   🟢استفاده از ماساژور برقی چه مزایا و فوائدی دارد؟ 

   🟢 سخن نهایی و جمع بندی

همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره تخصصی برای خرید ماساژور از کارشناسان مستر رست می توانید از طریق فرم انتهای صفحه اقدام کنید تا در

اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل کنند.

 

ماساژور ها چه انواعی دارند؟

ماساژور ها به طور کلی به دو دسته ماساژور های دستی و ماساژور های برقی تقسیم می شوند. ماساژور های دستی قبل از آمدن ماساژور های برقی به بازار کاربرد داشتند و نیاز به مصرف انرژی برق ندارند، سبک هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. به آسانی می توان آن ها را جا به جا کرد و استفاده نمود. در مقابل ماساژور برقی، معمولا از انرژی برق استفاده می کنند و نه تنها نواحی مورد نظر بدن را ماساژ می دهند بلکه ناحیه مورد نظر را گرم کرده و احساس خوشایندی ایجاد می کنند.

 

ماساژور برقی بر حسب کاربرد چگونه دسته بندی می شود؟

برخی از ماساژور های برقی همه کاره یا چند کاره هستند. یعنی برای ماساژ کل بدن استفاده می شوند و یا به طور اختصاصی برای ماساژ ناحیه به خصوصی از بدن کاربرد دارند. برای مثال ماساژور پا، ماساژور کمر، ماساژور شانه و گردن، ماساژور دست، ماساژور سر و ... ماساژورهای برقی هستند که به طور اختصاصی این نواحی را مورد هدف قرار می دهند. گاهی اوقات نیز ماساژور های برقی بر حسب عملکرد و نحوه استفاده مورد تقسیم بندی قرار می گیرند. مثلا ماساژور های چشم پوشیدنی هستند و یا برخی ماساژورها به طور مستقیم روی ناحیه مورد نظر قرار می گیرند.

 

کاربرد ماساژور برقی

ماساژور برقی، وسیله ای است که می توانید از آن در منازل، محل کار، اتوموبیل و مسافرت استفاده کنید و درد خود را به کمک آن، به راحتی تسکین دهید. ماساژور برقی، گاهی اوقات در درمان بیماری های مفصلی، کاهش درد عادت ماهانه در خانم ها، کمر درد، میگرن و ... کاربرد دارد. کاربرد ورزشی آن، برای گرم کردن بدن ورزشکاران قبل از ورزش و یا کاهش مصدومیت ها و درد های ناشی از ورزش حرفه ای است. کاربردهای زیبایی از جمله کمک به جوان سازی، تحریک پوست برای ساخت کلاژن، لیفتینگ و به تاخیر انداختن روند پیری دارد. گاهی برای کمک به چربی سوزی بیشتر و لاغری استفاده می شود و سالمندان و بیماران نیز از جمله گروه های پرطرفدار این وسیله هستند.

 

هنگام تهیه ماساژور برقی چه نکاتی را باید مد نظر قرار بدهیم؟

قبل از انتخاب ماساژور برقی، باید ابتدا به طور دقیق نیازسنجی کنید. برای نیاز سنجی می توانید این سوالات را مطرح کنید: در کدام اندام های بدن خود بیشتر احساس نیاز به ماساژ می کنید؟ آیا ماساژور چند کاره برای شما کاربردی تر است؟ صندلی ماساژ چطور؟ سپس به نحوه استفاده از ماساژور، کاربرد ماساژور برقی، راحتی استفاده از آن، زیبایی ظاهری، وزن و اندازه ماساژور، کیفیت، برند، میزان نگه داشتن شارژ، دارا بودن وسایل جانبی از جمله ریموت، قابلیت تنظیم سرعت و دما و زمان ماساژ، قابلیت جا به جایی به راحتی، وجود خدمات پس از فروش، گارانتی و موجود بودن قطعات یدک دستگاه در صورت خرابی و ... توجه کنید. می توانید در هنگام انتخاب از افراد متخصص فروشگاه مستر رست که آماده خدمت رسانی به شما هستند، مشاوره رایگان بگیرید.

 

در حین استفاده و نگهداری از ماساژور برقی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

نکات مربوط به نگهداری ماساژور برقی:

ماساژور های برقی باید در شرایط مناسب نگهداری شوند. برای مثال محلی که در معرض تابش مستقیم آفتاب است، خیلی گرم یا در مقابل خیلی سرد است و فضا رطوبت زیادی دارد، برای نگهدای از ماساژر برقی مناسب نیست. گرد و غبار زیاد نیز می تواند به دستگاه آسیب بزند بنابراین بهتر است دستگاه ماساژور، تا جای امکان در معرض گرد و خاک قرار نگیرد و به صورت مستمر تمیز شود. در هنگام نظافت دستگاه، توجه کنید که به هیچ عنوان ماساژور به جریان برق وصل نباشد و با استفاده از شوینده کمی که روی پارچه اعمال شده است به آرامی و با ملاحظه می توانید شروع به تمیز کردن دستگاه ماساژور برقی کنید.

نکات مربوط به نحوه استفاده از ماساژور برقی برای زنان باردار:

زنان باردار، افرادی که در استخوان های خود دچار شکستگی و ترک هستند و اشخاصی که از فشار خون بالا رنج می برند و برخی از سالمندان، نباید بدون اجازه پزشک از ماساژور استفاده کنند. بهتر است در زمان استفاده از ماساژور برقی، عضلات بدن گرم باشند زیرا عضلات گرم، به نسبت عضلات سرد بدن راحت تر منبسط می شوند و تاثیر ماساژ روی این عضلات بیشتر است. برخی از روغن های در استفاده از ماساژ قابل استفاده هستند. این روغن ها قابلیت جذب بالایی دارند به طوری که بعد از استفاده، سریعا جذب بدن می شوند بنابراین شست و شوی بدن راحت تر می شود.

 

ماساژور برقی چگونه کار می کند؟

ماساژور برقی به کمک جریان برق یا باتری کار می کند. نحوه کار پیچیده ای ندارد. پس از روشن کردن آن، معمولا روی ناحیه مورد نظر قرار می گیرد و شروع به ماساژ آن ناحیه بدن می کند.

 

استفاده از ماساژور برقی چه مزایا و فوائدی دارد؟

✔️منجر به تقویت عضلات و بهبود سیستم ایمنی بدن می شود.

✔️به ساخت عضله کمک می کند.

✔️سلولیت را کاهش می دهد.

✔️در درمان بیماری هایی مانند میگرن، کمر درد و ... موثر است.

✔️فشار خون بالا را متعادل می کند.

✔️احساس درد و کوفتگی را از بین می برد.

✔️منجر به جریان خون بهتر در اندام های مختلف بدن می شود.

✔️بدن را برای ورزش آماده می کند.

✔️به کاهش زمان بازیابی پس از ورزش کمک می کند.

✔️دردهای دوران قاعدگی بانوان را کاهش می دهد.

✔️جریان خون در بدن را بهبود می بخشد و در نتیجه مواد مغذی بهتر در بدن منتقل می شوند.

✔️به دلیل ترشح هورمون اندورفین در بدن، سطح استرس را پایین می آورد و باعث احساس آرامش در افراد می شود.

✔️با افزایش همانگی بین عضلات بدن، احساس تعادل بیشتری بین نواحی مختلف بدن در افراد ایجاد می کند.

✔️با اکسیژن رسانی بهتر به بافت های مختلف بدن کمک می کند.

✔️با افزایش میزان چربی سوزی، به ایجاد و حفظ تناسب اندام کمک می کند.

✔️تراکم استخوان را در افراد بیشتر کرده و در نتیجه به استحکام استخوان ها کمک می کند.

✔️با درمان بدخوابی، کیفیت خواب را بهبود می بخشد.

✔️با تحریک پوست به کلاژن سازی و در نتیجه سفت شدن و جوان تر دیده شدن پوست کمک می کند و فرآیند پیری را به تعویق می اندازد.

✔️در درمان بیماری هایی مانند ام اس و سرطان کاربرد دارد.

✔️به انعطاف پذیری بیشتر بدن کمک می کند.

 

سخن نهایی و جمع بندی

درد مستمر در بدن را حتما، همیشه جدی بگیرید. اگر دچار درد مزمن یا ناراحتی در قسمتی از بدن خود هستید، حتما به پزشک مراجعه کنید تا علت ریشه ای درد را به کمک او پیدا کنید و در مورد استفاده از ماساژور نظر پزشک خود را جویا شوید. در صورت تایید پزشک، می توانید برای تسکین درد و درمان و یا صرفا به خاطر احساس لذت و آرامشی که ماساژ با خود به همراه می آورد، از انواع ماساژور برقی می توانید استفاده کنید. می توانید در مورد کاربرد ماساژور برقی مورد نظر خود از پرسنل فروشگاه مستر رست، مشاوره رایگان بگیرید. چنانچه تمایل به خرید آنلاین هر یک از انواع ماساژور های برقی را دارید، می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید. ارسال کلیه محصولات به صورت رایگان می ‌باشد. همچنین می ‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های فروشگاه مستر رست (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02186090665  تماس بگیرید.

 

همچنین در صورت تمایل به مشاوره یا ارتباط با کارشناسان و متخصصین مستر رست می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید.

دیگر مقالات پر بازدید مستر رست

ماساژور سر برای رشد مو | بهترین ماساژور دستی برقی | قیمت ماساژور سر برقی | خرید ماساژور سر برقی | خرید ماساژور دستی برقی | ماساژور سر از کجا بخریم | مدت زمان استفاده از ماساژور برقی | انواع ماساژور دستی برقی 

 

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین