در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

ماساژور سر از کجا بخریم

ویترین

مقدمه

خواب زیبا و آرامی که بعد از یک جلسه استفاده از ماساژور سر برقی تجربه می کنید با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. این تجربه دل پذیر حاصل میزان آرامشی است که ماساژ پوست سر می تواند به شما ارائه دهد. با این حال، مزایای ماساژ سر فقط به جوانسازی محدود نمی شود. از رشد مو گرفته تا غلبه بر استرس و اضطراب، ماساژ منظم پوست سر می تواند به طرق مختلف به شما کمک کند. اجازه دهید نگاهی بیندازیم به اینکه ماساژ پوست سر چه کاری می تواند برای شما انجام دهد و روش صحیح انجام آن به چه صورت است.

 

آنچه در مقاله از کجا ماساژور سر بخریم خواهید دید:

 

   🟢  ماساژ با پوست سر شما چه می کند؟

   🟢 چگونه پوست سر خود را ماساژ دهیم؟

   🟢 هر چند وقت یکبار باید پوست سر خود را ماساژ دهید؟

   🟢 آیا می توانید هر روز پوست سر خود را ماساژ دهید؟

   🟢 آیا ماساژور سر برقی می تواند رشد مو را تحریک کنند؟

   🟢 چه مقدار از ماساژور سر برقی استفاده کنید؟

   🟢 بنابراین، آیا واقعاً به ماساژور سر برقی نیاز دارید؟

   🟢 ماساژور سر از کجا بخریم؟

   🟢 بهترین ماساژورهای برقی پوست سر در بازار

   🟢 جمع بندی

 

ماساژ با پوست سر شما چه می کند؟

اول از همه، آرامش بخش است!

استفاده از ماساژور دستی برقی روش خوبی برای آرامش بدن و ذهن شماست. همچنین به تسکین اضطراب و استرسی که باعث ریزش مو می شوند کمک می کند.

می تواند به شما موهای حجم بدهد و آن ها را پرپشت کند:

مطالعه ای که بر روی 9 مرد به مدت 24 هفته انجام شد نشان داد که ماساژ ملایم پوست سر هر روز به مدت چند دقیقه می تواند موهای ضخیم تری به فرد هدیه بدهد.

ممکن است به رشد مو کمک کند:

چندین مطالعه همچنین نشان می دهد که ماساژ پوست سر به طور منظم یا روزانه می تواند ریزش مو را کاهش دهد و به رشد مجدد موهای شما کمک کند. گفته می شود که ماساژ پوست سر باعث تقویت فولیکول ها و تحریک رشد مو می شود.

ممکن است به کاهش ریزش موی ناشی از آلوپسی کمک کند:

آلوپسی یک بیماری خودایمنی است که باعث ریزش موها به صورت تکه‌ای می‌شود و گاهی اوقات می‌تواند منجر به ریزش کلی موی سر شود. یافته‌های گزارش‌شده حاکی از آن است که 69 درصد از مردان و زنان مبتلا به آلوپسی توانسته‌اند با ماساژ منظم پوست سر، موهای خود را دوباره رشد دهند.

 

چگونه پوست سر خود را ماساژ دهیم؟

ماساژ سنتی با استفاده از انگشتان: از سال ها قبل، این نوع ماساژ برای تحریک رشد مو بسیار محبوب بوده است. با فشار ملایم تا متوسط، پوست سر خود را با انگشتان خود با حرکات دایره ای ماساژ دهید. برای این ماساژ نیازی به روغن ندارید. مطمئن شوید که کل پوست سر خود را بپوشانید. این کار را به مدت 5 دقیقه، حداقل 2 بار در روز انجام دهید.

می‌توانید از شخص دیگری در خانه نیز بخواهید که به شما کمک کند. شما حتی می توانید به یک ماساژدرمانگر دارای مجوز مراجعه کنید، البته اگر برای این کار وقت کافی دارید.

در حالی که موهای خود را می شویید ماساژ دهید:

در حین شستن موهایتان، با مالیدن ملایم شامپو، پوست سر خود را ماساژ دهید. به این صورت که با استفاده از حرکات دایره ای، 5 دقیقه پس از استفاده از شامپو، پوست سر خود را با شامپو بمالید و ماساژ دهید. مطمئن شوید که به سختی مالش نمی دهید. پس از اتمام کار، آبکشی کنید.

ماساژور سر برقی:

ماساژور سر برقی یکی از دستگاه های مناسب در دسترس است که می توان از آن برای ماساژی موثر و آرام بخش استفاده کرد ، ماساژورهای پوست سر و سایر ابزارها اغلب توسط متخصصین پوست توصیه می شوند. 
از این ابزارها می‌توانید برای دیدن همان اثری که از ماساژ با استفاده از انگشتانتان بهره می برید، روی پوست سرتان استفاده کنید.
روغن های ضروری که از گیاهان استخراج می شوند به رشد مو کمک می کنند، تولید سبوم را تنظیم می کنند و شوره سر را کنترل می کنند. آنها برای سالها برای رفع نگرانی های مو و پوست سر مورد استفاده قرار می گرفتند . می توانید یک یا دو بار در هفته پوست سر خود را با روغن های ضروری ماساژ دهید.

 

برخی از اسانس های محبوب این روغن ها:

اسانس درخت چای

اسانس گل گاوزبان

اسانس نعناع فلفلی

اسانس گل رز

 

هر چند وقت یکبار باید پوست سر خود را ماساژ دهید؟

تعداد ایده آل ماساژ پوست سر بستگی زیادی به این دارد که چرا آن را انجام می دهید. اگر می خواهید رشد یا ضخامت موی خود را بهبود ببخشید، ماساژ پوست سر (بدون روغن) هر روز 2 بار توصیه می شود. برای آرامش و از بین بردن استرس، می توانید هر زمان که دوست دارید پوست سر خود را ماساژ دهید.

 

آیا می توانید هر روز پوست سر خود را ماساژ دهید؟

ماساژ دادن هر روز پوست سر گردش خون را بهبود می بخشد و حتی می تواند فولیکول های شما را تقویت کند. با این حال، مطمئن شوید که این کار را به آرامی انجام دهید و با شدت زیاد ماساژ ندهید زیرا مالش شدید می تواند باعث شکستن موهای شما شود.

اگر در حین ماساژ پوست سر خود از روغن استفاده کرده اید، مطمئن شوید که ظرف یک ساعت آن را بشویید. چرب کردن هر روز پوست سر توصیه نمی شود زیرا آلودگی را جذب می کند. همچنین، استفاده از شامپو برای شستشوی روغن مهم است. با این حال، شامپو زدن روزانه نیز می تواند روغن های ضروری و رطوبت را از پوست سر شما پاک کند. بنابراین، روغن زدن و شامپو زدن دو بار در هفته ایده آل خواهد بود.

 

آیا ماساژور سر برقی می تواند رشد مو را تحریک کنند؟

در حالی که ماساژورهای پوست سر می‌توانند به افزایش جریان خون کمک کنند که این افزایش با خود، مواد مغذی بیشتری را به فولیکول مو می‌آورد، هیچ مطالعه‌ای وجود ندارد که نشان دهد آنها صد در صد در تحریک رشد مو مؤثر هستند. با این حال، حتی اگر ماساژور سر برقی به طور فیزیکی موهای شما را رشد ندهند، قطعا می توانند پوست سر شما را سالم تر کنند. از آنجایی که ماساژورهای پوست سر واقعاً در از بین بردن تجمع محصول و چربی اضافی بسیار عالی هستند، افزودن این ماساژور ها به روتین هر فرد، یک راهکار عالی است و استفاده از آنها واقعاً واقعاً احساس خوبی به همراه می آورد. ماساژ سر احساس خوبی دارد زیرا پایانه‌های عصبی زیادی در پوست سر وجود دارد. افرادی که استرس را در ماهیچه‌های پوست سر تجربه می‌کنند، پس از ماساژ احساس بهتری دارند زیرا باعث شل شدن ماهیچه‌های پوست سرشان می‌شود.

 

چه مقدار از ماساژور سر برقی استفاده کنید؟

اکنون که می دانید استفاده از ماساژورهای پوست سر راهی برای داشتن پوست سر سالم هستند، احتمالاً از خود می پرسید که چه مدت و چند بار باید از آن استفاده کنید. هیچ قانون سخت و سریعی در مورد طول زمان ماساژ شما وجود ندارد، اما اگر با موهای خشک کار می کنید، سه دقیقه ثابت پیشنهاد می شود. اگر زیر دوش یا در حین شامپو کردن پوست سر خود را ماساژ می دهید، باید یک تا دو دقیقه هدف قرار دهید. مهم نیست که ماساژ پوست سر شما چقدر طولانی باشد، اما یک قانون طلایی وجود دارد: همیشه از فشار ملایم تا متوسط ​​با ماساژور پوست سر استفاده کنید زیرا هر چیزی که خشن تر باشد می تواند پوست شما را تحریک کند.

 

بنابراین، آیا واقعاً به ماساژور سر برقی نیاز دارید؟

ماساژور سر برقی، جایگزین مطمئنی برای ماساژ با ناخن یا انگشتان شما هستند، زیرا جای خطای کمتری وجود دارد. اگرچه ارتباط علمی مستقیمی بین رشد مو و ماساژورهای پوست سر وجود ندارد، اما لایه برداری پوست سر به از بین بردن خشکی پوست کمک می کند و محیطی را برای داشتن پوست سر شاداب و سالم ایجاد می کند. برای راحتی بیشتر در ماساژ به سادگی می توانید یک ماساژور پوست سر برقی را در روتین خود قرار دهید.

 

ماساژور سر از کجا بخریم؟

تهیه ماساژور سر برقی از یک برند و فروشگاه معتبر بسیار حائز اهمیت است. به این شکل نه تنها از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل می کنید، بلکه در صورت بروز هر مشکلی با خیال راحت می توانید برای تعمیر و رفع مشکلات احتمالی که برای هر دستگاه برقی ممکن است پیش آید به آن فروشگاه معتبر مراجعه نمایید. از این جهت فروشگاه مستر رست، با فروش ماساژور های سر برقی از برند مستر رست و میوتو، با گارانتی معتبر نیاز شما را رفع می کند. در صورت تمایل به تهیه آنلاین ماساژور سر برقی می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید. ارسال کلیه محصولات به صورت رایگان می‌باشد. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های فروشگاه مستر رست (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02186090665  تماس بگیرید.

 در اینجا 3 مدل از بهترین ماساژورهای برقی پوست سر در بازار را به شما معرفی کرده ایم:

ماساژور سر و بدن والنتیا

ماساژور سر برقی والنتیا به کاهش سردرد کمک می کند و اضطراب را از بین می‌برد. در صورت وجود مشکلاتی مانند ریزش مو یا نازک شدن تار موها، با استفاده از یک ماساژور خوب سر، فولیکول های مو را تحریک کرده و با بهبود جریان خون، مواد مغذی بیشتری را به سمت کف سر هدایت کرده و به این شکل به تقویت رشد مو کمک می کند.

ماساژور سر برقی والنتیا علاوه بر تحریک کردن نقاط طب سوزنی موجود در کف سر، گره ها را باز کرده و گردش خون را بهبود می بخش و تسریع می کند. ماساژور سر والنتیا دارای 4 سری ماساژ برای تحریک رشد مو، پاکسازی عمیق و رهایی از اضطراب است و ماساژی آرام‌بخش را به شما هدیه می کنند. از این ماساژور می توانید برای ماساژ کل بدن استفاده کنید.

این ماساژور به سادگی قابل حمل است و با توجه به داشتن باتری لیتیومی قوی امکان استفاد از ماساژور، در حین سفر یا در محل کار، برای شما فراهم شده است.

ماساژور جیبی دستی سر و گردن KM10

نوع  ماساژ در ماساژور جیبی دستی سر و گردن مستر رست مدل KM10 ، از نوع ضربه ای می باشد. به علت داشتن اندازه کوچک و سبک بودن آن، به سادگی از قابلیت حمل برخوردار است و برای استفاده در محل کار، سفر، منزل و ... بسیار کاربردی است. برخلاف تصور، کوچک بودن اندازه ماساژور مانع از قدرت آن نشده است و به طور کلی از قدرت قابل ملاحظه و خوبی برخوردار است. ماساژور جیبی دستی سر و گردن KM10، دارای سه درجه قدرت قابل تنظیم و 4 سری به منظور ماساژ پشت و ستون فقرات، ماساژ گره های عضلانی بزرگ، گردن و پشت سر، بافت های نرم بدن مانند شکم، پهلو، ران و ... است. این سری ها شامل موارد زیر هستند:

 

  1. سری توپی شکل: برای نواحی عضلانی بزرگ مانند چهار سر، باسن و غیره.
  2. سری U شکل: سری U شکل، برای تحریک نواحی مانند مانند شانه، گردن، عضلات ستون فقرات، ساق پا و تاندون آشیل.
  3. سری گلوله ای: سری طراحی شده برای ماساژ نقاط ماشه و گره های بافت های عمیق بدن با دقت بالا.
  4. سری تخت: سری سیلیکونی جهت استفاده در کل بدن برای شل کردن عضلات بدن از جمله بخش های عضلانی نزدیک به مفاصل استخوانی.

دستگاه ماساژورجیبی دستی سر و گردن مستر رست دارای باتری لیتیومی با قدرت 5 وات و قابلیت شارژ می باشد که برای مدت 2 الی 3 ساعت قابل استفاده است.

 

ماساژور سر و گردن اولینا

ماساژور سر و گردن اولینا از برند ایتالیایی میوتو، آرامش بخش است، چربی طبیعی مو را پخش می‌کند و به تقویت ریشه مو و همچنین گردش خون یاری می‌رساند. منجر به افزایش انعطاف پذیری مو می‌شود و پوست سر را نرم می‌کند. به کمک این ماساژور، دارو ها و مکمل های سر بهتر جذب پوست سر می‌شوند و در نهایت در کاهش سر درد و میگرن، نقش پر رنگی ایفا می‌کند. این ماساژور سر ایتالیایی قابل استفاده برای نواحی مختلف بدن است و یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ریزش مو می باشد.

جمع بندی

ماساژور سر برقی همانطور که گفته شد معمولاً دستگاه های دستی و شبیه برس هستند که برای تحریک و لایه برداری پوست سر استفاده می شوند. این ماساژورها اغلب دارای موهای سیلیکونی نرم یا مصنوعی هستند که به ماساژ پوست سر و از بین بردن پوست خشک و پوسته پوسته کمک می کند. ماساژ دادن منظم پوست سر می تواند به رشد مجدد موها، کاهش استرس و حتی درمان آلوپسی کمک کند. گاهی اوقات با ماساژ دادن سر، موها و ذهن خود را می توانید آرام کنید، زیرا ماساژ سر، روش موثری برای تقویت رشد مو و تسکین سایر شرایط پوست سر است.

همچنین در صورت تمایل به مشاوره یا ارتباط با کارشناسان و متخصصین مستر رست می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید.

دیگر مقالات پر بازدید مستر رست

ماساژور سر برای رشد مو | بهترین ماساژور دستی برقی | قیمت ماساژور سر برقی | خرید ماساژور سر برقی | خرید ماساژور دستی برقی | کاربرد ماساژور برقی | مدت زمان استفاده از ماساژور برقی | انواع ماساژور دستی برقی 

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین