در حال بارگذاری فایل ...
اپ میوتو - عرب زادهدسترسی آسان‌تر

بهترین ماساژور دستی برقی

بهترین ماساژور دستی برقی

پیشگفتار

ماساژ درمانی روشی محبوب برای کاهش فشار و درد عضلانی است. با وجود ماساژورهای دستی برقی و پرتابل دیگر لازم نیست برای دیدن نتایج شگفت انگیز ماساژ به متخصص مراجعه کنید.همچنین ماساژورهای ضربه ای که گاهی به عنوان تفنگ های ماساژ یا ماساژور تفنگی شناخته می شوند هم به وسیله فشارهایی را به بافت عضلانی شما وارد می کنند در نتیجه با افزایش جریان خون در ناحیه مورد نظر، به کاهش درد عضلانی کمک می کنند.

اما دغدغه اصلی شما و بسیاری از افراد  با وجود تعداد زیادی از این ماساژورها در بازار این است که چگونه می توانید محصول مناسب خود را پیدا کنید؟ ما در این مقاله معیارهای مهم را برای انتخاب ماساژور مناسب برای شما را شرح می دهیم و بهترین  ماساژور دستی برقی را نیز به شما معرفی می کنیم.

آنچه در ادامه پیرامون انتخاب بهترین ماساژور دستی برقی می خوانیم:     

 

     🟢چگونه بهترین ماساژور دستی برقی را انتخاب کنیم؟

     🟢معرفی بهترین ماساژور دستی برقی

     🟢نحوه استفاده از ماساژور دستی برقی

     🟢چگونه و چه زمانی باید از ماساژ دستی برقی استفاده کرد؟

     🟢در صورت استفاده از ماساژور دستی برقی، آیا باز هم باید تمرینات کششی داشته باشید؟

     🟢چه زمانی از استفاده از ماساژور دستی برقی اجتناب کنید؟

 

     

چگونه بهترین ماساژور دستی برقی را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید ماساژور، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، از جمله:

شدت ماساژ: آیا می خواهید یک ماساژ بافت عمیق انجام دهید؟ یا برای مناطق حساس تر به شدت کمتری نیاز دارید؟ به دنبال ماساژوری باشید که قدرت بهینه را متناسب با نیازهای شما ارائه دهد.

عمر باتری: در حالی که بیشتر ماساژورهای دستی قابل شارژ هستند، داشتن یک ماساژور با عمر باتری خوب مهم است، به خصوص اگر قصد دارید در حال سفر از آن استفاده کنید.

وزن: اگر قصد دارید آن را در طول روز با خود حمل کنید یا همراه خود به سفر ببرید، باید یک ماساژور تفنگی جمع و جور و سبک انتخاب کنید.

قابلیت استفاده: استفاده از برخی دستگاه ها آسان تر و راحت تر از سایر دستگاه ها است و به بیانی کاربر پسند هستند. به دنبال ماساژورهای ضربه ای باشید که می چرخند یا دارای دستگیره ها و دسته های کاربردی هستند.

هزینه: از آنجایی که قیمت ماساژورهای ضربه‌ای می‌تواند بسیار متفاوت باشد، مهم است که در نظر بگیرید که چقدر مایلید هزینه کنید.

 

همچنین می توانید برای انتخاب بهترین ماساژور دستی برقی به عوامل زیر نیز توجه کنید:

قدرت: دستگاه هایی با 2000 PRM از قدرت خوبی برخوردارند.

ویژگی های خاص: داشتن سری های مخصوص مختلف، محفظه نگهداری، طراحی سبک و برخورداری از حالات مختلف ماساژ حائز اهمیت است.

بازخورد های مشتریان: بازخوردهای مشتریان می تواند میزان رضایت ایشان از محصول خریداری شده را نشان دهد.

 

معرفی بهترین ماساژور دستی برقی

ماساژور بدن ترنتینو

ماساژور بدن ترنتینو، از سری ماساژورهای تفنگی است که برای استفاده در کل بدن کاربرد دارد. استفاده از موتور براش لس در این محصول باعث شده، دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه های هم رده خود، از قدرت و سرعت بیشتری برخوردار باشد. استفاده از باتری لیتیومی قوی، وزن کم و کاربر پسند بودن ماساژور بدن ترنتینو، امکان استفاده راحت و طولانی مدت در هر زمان و مکان را برای کاربر فراهم کرده است.

این ماساژور، 4 سری سیلیکونی قابل جایگزینی دارد تا با توجه به ناحیه مورد نظر بتوان از سری مناسب استفاده کرد که شامل سری توپی بزرگ، سری تخت، سری گلوله ای سری U شکل می باشد.

ماساژور سر و بدن والنتیا

هیچ چیز به اندازه یک ماساژ آرامش بخش پس از گذراندن یک روز طولانی، ذهن و بدن شما را آرام نمی کند. ماساژور سر، نقاط طب سوزنی را تحریک می کند، گره ها را باز کرده و گردش خون را بهبود می بخشد. ماساژ سر به کاهش سردرد کمک می کند و استرس را در عرض چند دقیقه از بین می برد. اگر از مشکلاتی مانند ریزش مو یا نازک شدن تار موها رنج می برید، یک ماساژ خوب سر، فولیکول های مو را تحریک کرده و با بهبود جریان خون، مواد مغذی بیشتری را به سمت کف سر هدایت کرده و رشد مو را تقویت می کند. ماساژور سر و بدن والنتیا دارای 4 سری ماساژ برای تحریک رشد مو، پاکسازی عمیق و رهایی از استرس است که هم در جهت عقربه‌های ساعت و هم در خلاف جهت عقربه‌های ساعت می‌چرخند و ماساژی آرام‌بخش را برای شما به ارمغان می آورند. این دستگاه همچنین می‌تواند برای ماساژ کل بدن استفاده شود. برای مثال می توانید پوست سر، گردن، شانه‌ها، پشت، بازو، ساق پا و ... را به کمک این ماساژور، ماساژ دهید. این ماساژور به راحتی قابل حمل است و با توجه به برخورداری از باتری لیتیومی قوی می توانید از ماساژور، در حین سفر یا در محل کار، استفاده کنید.

ماساژور دستی km06

ماساژور دستی km06 نوعی ماساژور تفنگی است. این ماساژور 7 سری مجزا دارد که تنوع در تعداد و فرم سری، این ماساژور را برای قسمت های مختلف بدن مناسب می کند. تعدادی از این سری ها سفت هستند و برای بافت های نرم بدن مانند شکم، پهلو، باسن، ران و ... کاربرد دارند. تعدادی از سری ها نیز گرد و اسفنجی هستند و ماساژور را برای گره های عضلانی و نواحی مانند کتف، کمر، ران، باسن و ... مناسب کرده اند و نه تنها انسدادها و گره ها را از بین می برند و خاصیت درمانی دارند، بلکه ماهیچه ها و عضلات را تقویت کرده و گردش خون را افزایش می دهند که این خود منجر به کم شدن بافت چربی می شود و خاصیت لاغری دارد.

این دستگاه قابلیت شارژ دارد. مدت زمان 3 ساعت، برای شارژِ کاملِ ماساژور لازم است. پس از شارژ کامل، دستگاه برای حدود 150 دقیقه قابل استفاده است. 

ماساژور دستی مدل KM40

ماساژور دستی مستر رست مدل KM40، از سری ماساژورهای تفنگی است. این ماساژور دارای 40 سری می باشد که برای استفاده روی نواحی مختلف بدن، طراحی شده اند. این سری ها را بر اساس کارکرد می توان به سه دسته تقسیم بندی کرد:

  1. سری های مخصوص کار روی استخوان ها
  2. سری های مخصوص کار روی ماهیچه ها
  3. سری های مخصوص کار روی بافت های نرم و ماهیچه ها

از آنجایی که از سری های غیر اسفنجی می توان همراه با روغن های ماساژ استفاده کرد، این دستگاه برای بعضی از درمان هایی که در مراکز فیزوتراپی انجام می شود، کاربرد دارد. از جمله کاربردهای ماساژور می توان به این موارد اشاره کرد: برای تقویت فیله کمر، پیش گیری از دیسک کمر و ماساژ ناحیه نشیمنگاه برای پیشگیری از سیاتیک این ناحیه.

 

ماساژور km10

ماساژور جیبی دستی سر و گردن مستر رست مدل KM10، به علت سایز کوچک، وزن پایین و جمع و جور بودن آن، به سادگی قابلیت حمل دارد و برای استفاده در محل کار، سفر، منزل و ... بسیار مناسب است. با وجود کوچک بودن اندازه دستگاه، ماساژ از قدرت قابل ملاحظه ای برخوردار است. این دستگاه، حاوی 4 سری به منظور ماساژ پشت و ستون فقرات، گره های عضلانی بزرگ، گردن و پشت سر، بافت های نرم بدن مانند شکم، پهلو، ران و ... است.

  1. سری توپی: برای نواحی عضلانی بزرگ مانند چهار سر، باسن و غیره.
  2. سری U شکل: سری U شکل، برای تحریک نواحی مانند مانند شانه، گردن، عضلات ستون فقرات، ساق پا و تاندون آشیل.
  3. سری گلوله ای: سری طراحی شده برای ماساژ نقاط ماشه و گره های بافت های عمیق بدن با دقت بالا.
  4. سری تخت: سری سیلیکونی جهت استفاده در کل بدن برای شل کردن عضلات بدن از جمله بخش های عضلانی نزدیک به مفاصل استخوانی.

دستگاه ماساژور km10 حاوی باتری لیتیومی قابل شارژ با قدرت 5 وات می باشد که جوابگوی 2 تا 3 ساعت استفاده است.

ماساژور بدن دلیزیا

امروزه افراد به نسبت گذشته، فعالیت فیزیکی کمتری دارند و این عدم فعالیت، منجر به بروز مشکلات جسمی فراوانی می شود. یکی از راه های برطرف کردن این مشکلات، بهره گیری از ماساژ است. ماساژور بدن دلیزیا از برند میوتو، با بهره گیری از جدیدترین فناوری های موجود، علاوه بر ایجاد احساس آرامش و رفع خستگی، به بهبود مشکلات پوستی و عضلانی، برطرف کردن اسپاسم و رفع سلولیت نیز می پردازد. یکی از مهمترین ویژگی های این ماساژور، امکان استفاده از آن، برای کل بدن است.

ماساژور سر و گردن اولینا

ماساژور سر و گردن اولینا با استفاده از تکنولوژی ماساژ 3D، جریان گردش خون را بهبود می بخشد، ذهن را آرام کرده و تنش را از بین می برد. این ماساژور سر ایتالیایی قابل استفاده در نواحی مختلف بدن است و یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ریزش مو می باشد.داشتن موهای جذاب و زیبا، تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و اعتماد به نفس افراد دارد. عوامل زیادی روی سلامت و زیبایی مو از جمله ژنتیک، تغذیه، رسیدگی منظم و ... تاثیر می‌گذارند. برای رسیدگی به مو، گاهی اوقات به جای رفتن به سالن های زیبایی گران قیمت، تنها چیزی که موهای شما نیاز دارد یک ماساژ آرامش بخش پوست سر است تا موهای آسیب دیده و خشک را دوباره احیا کند.

نحوه استفاده از ماساژور دستی برقی

در حالی که استفاده از ماساژور تفنگی نسبتاً ساده است، چند نکته مهم وجود دارد که باید بدانید:

از ماساژ دادن هر ناحیه با درد شدید خودداری کنید، به خصوص اگر درد شما با گذشت زمان بدتر شود.

با ماساژ دادن نواحی از بدن که به نسبت سایر نواحی از حساسیت کمتری برخوردارند شروع کنید و در ابتدا برای مدت زمان کوتاهی ماساژ دهید و در صرورت تمایل به مرور، مدت زمان ماساژ را در محدوده مجاز بیشتر کنید.

برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد ماساژور، همیشه از محدودیت زمانی تعیین شده توسط سازنده پیروی کنید.

 

چگونه و چه زمانی باید از ماساژ دستی برقی استفاده کرد؟

با شدت پایین‌تری شروع کنید تا مطمئن شوید بدن شما می‌تواند شدت ماساژ را تحمل کند. همچنین می توانید با اعمال فشار بیشتر به ناحیه فوکوس شدت را افزایش دهید. برای هر ناحیه گروه عضلانی حدود 30 ثانیه تا 2 دقیقه وقت بگذارید.

می‌توانید قبل از تمرینات ورزشی خود از یک ماساژور دستی برقی برای کاهش سفتی و فعال کردن عضلات خود قبل از شروع گرم کردن بدن استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای ریکاوری پس از ورزش برای کمک به رهایی از تنش استفاده کنید.

 

در صورت استفاده از ماساژور دستی برقی، آیا باز هم باید تمرینات کششی داشته باشید؟

ماساژور دستی برقی جایگزینی برای کشش نیستند، اما می توانید از این ابزار همراه با کشش برای کاهش تنش عضلانی در نقاط سفت یا نواحی دیگر استفاده کنید. ماساژور دستی برقی می‌تواند به آرام کردن ماهیچه‌ها کمک کند.

 

چه زمانی از استفاده از ماساژور دستی برقی اجتناب کنید؟

برای اطمینان از ایمنی، روی عضلات تمرکز کنید، و از ماساژ استخوان ها، تاندون ها، مفاصل و رباط ها اجتناب کنید.

 

همچنین باید در موارد زیر از استفاده از ماساژور خودداری کنید:

 

  • در صورت وجود آسیب های مفصلی، دیسکی یا استخوانی
  • روی پیچ های فلزی، ایمپلنت ها یا پین ها
  • اگر درد، التهاب یا آسیب حاد بیش از حد دارید
  • اگر ضربان ساز دارید
  • اگر سرگیجه دارید

در نهایت، توصیه می‌ شود قبل از استفاده از ماساژور تفنگی، با یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی صحبت کنید، به خصوص اگر شرایط پزشکی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید.

اگر در حال بهبودی از جراحت یا جراحی هستید، یک متخصص می‌تواند بهترین روش‌ها را به شما توصیه کند.

 

سوالات متداول

آیا پزشکان استفاده از ماساژور دستی برقی را توصیه می کنند؟

بسیاری از پزشکان اسلحه های ماساژ را برای کمک به موارد زیر توصیه می کنند:

  • کاهش استرس
  • کاهش درد عضلانی
  • بهبود ریکاوری تمرین

پزشکان ممکن است به شما در مورد بهترین تکنیک ها توصیه کنند و نوع یا مدل ماساژور خاصی را پیشنهاد کنند.

در صورت داشتن هر یک از موارد زیر باید قبل از استفاده از ماساژور با پزشک خود صحبت کنید:

  • در صورت مصرف دارو
  • در صورت داشتن شرایط پزشکی
  • در حال بهبودی از مصدومیت

پزشکان می توانند شما را در خصوص ایمن بودن و مناسب بودن ماساژور بر حسب نیاز شما را راهنمایی کنند.

 

آیا ماساژور دستی برقی می تواند به درمان آرتروز کمک کند؟

ماساژور دستی برقی می تواند به کاهش علائم آرتروز از جمله درد و سفتی کمک کنند. ماساژ درمانی، روشی ایمن و موثر برای افراد مبتلا به آرتروز است.

بر اساس یک مطالعه در سال 2022، ماساژ سوئدی به طور قابل توجهی مصرف داروهای ضد درد را در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید کاهش داد.

در صورت استفاده از ماساژور برای آرتروز، از فشار ملایم تا متوسط استفاده کنید و از ماساژ مستقیم روی استخوان ها، مفاصل و تاندون ها خودداری کنید. در عوض، روی شل کردن عضلات اطراف تمرکز کنید که ممکن است به کاهش استرس مفاصل و بهبود تحرک کمک کند.

 

آیا می توان در دوران بارداری از ماساژور دستی برقی استفاده کرد؟

استفاده از ماساژور دستی برقی در دوران بارداری می تواند با خود مزایای زیادی به همراه بیاورد. تحقیقات انجام شده در سال 2021 نشان می دهد که ماساژ آرامش بخش در دوران بارداری ممکن است به کاهش درد، تقویت خلق و خو و بهبود خواب کمک کند.

در سه ماهه اول بارداری، بهتر است از استفاده از ماساژور تفنگی یا هر نوع ماساژور دیگری خودداری کنید زیرا ممکن است خطر سقط جنین را افزایش دهد.

هنگامی که وارد سه ماهه دوم بارداری می‌شوید، در حالت عادی تا زمانی که با متخصص مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کرده باشید، استفاده از ماساژ بی‌خطر است. هنگام استفاده از ماساژور دستی برقی، می توانید به پهلوی چپ خود بنشینید یا دراز بکشید. در زمان بارداری، روی شکم دراز نکشید و از خوابیدن به پشت برای مدت طولانی خودداری کنید.

از ماساژ دادن ناحیه شکم و نقاط فشار خودداری کنید. از فشار شدید به خصوص روی پاها استفاده نکنید.

 

ماساژ در دوران بارداری ممکن است برای افراد با شرایط زیر مناسب نباشد:

  • پره اکلامپسی
  • فشار خون بالا
  • لخته شدن خون یا شرایط لخته شدن
  • دیابت بارداری
  • ترومبوز ورید عمقی (DVT)

ماساژور دستی برقی راه حل مناسبی برای کمک به کاهش درد عضلانی در خانه یا در حال حرکت ارائه می دهند.

 

سخن آخر

از آنجایی که محصولات از نظر قدرت، اندازه، اتصالات و قیمت متفاوت هستند، مهم است که وقت خود را برای تحقییق در مورد بهترین و مناسب ترین ماساژور صرف کنید. با در نظر گرفتن نیازهای شما و استفاده از لیست ما، مطمئن هستیم که بهترین ماساژور مناسب را برای  خود پیدا خواهید کرد. برای خرید ماساژور دستی برقی، با مراجعه به صفحه محصولات می توانید مشخصات محصولات و مزایای آنها را مشاهده نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و دریافت مشاوره لطفا با شماره 02186090665 تماس بگیرید تا متخصصین ما به شما برای انتخاب بهترین محصول با توجه به نیازتان مشاوره رایگان ارائه دهند. برای خرید آنلاین انواع ماساژور دستی برقی می‌توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید و یا به صورت حضوری به نمایندگی های فروشگاه های مستر رست (شعبه شهرک غرب، شعبه تهرانپارس، شعبه قزوین) مراجعه نمایید. برای رفاه بیشتر مشتریان ارسال کلیه محصولات فروشگاه مستر رست به صورت کاملا رایگان انجام می پذیرد.

 

همچنین در صورت تمایل به مشاوره یا ارتباط با کارشناسان و متخصصین مستر رست می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید.

دیگر مقالات پر بازدید مستر رست

ماساژور سر برای رشد مو | بهترین ماساژور دستی برقی | قیمت ماساژور سر برقی | خرید ماساژور سر برقی | ماساژور سر از کجا بخریم | کاربرد ماساژور برقی | مدت زمان استفاده از ماساژور برقی

فرمی برای نمایش انتخاب نشده است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به میوتو - عرب زاده می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین